Gå til innhold

BlackbBerry med æøå


Anbefalte innlegg

Tittelen sier omtrent alt!

 

Jeg vurderer å skaffe meg en BlackBerry, men ble skuffet da jeg fant 3 modeller...alle uten æøå :(

 

BlackBerry Bold 9000

BlackBerry Curve 8310

BlackBerry Pearl 8110

...fra Telenor!

 

Er den førstnevnte og sistnevnte (helst den førstnevnte) som falt i smak siden det minte mest om et datatastatur med 1 bokstav på hver tast!

 

Er det mulig å skaffe BlackBerry i Norge med æøå? Burde jo være en selvfølge i og med at vi befinner oss i Norge selv om ikke modellene er produsert i landet!

 

Regner med at man ikke får tak i slikt, men går da ann å prøve :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er æøå på alle Blackberry-modeller. Hold a nede og scroll for å og æ, samme med o for ø. Går kjapt. Kjøper du mobilen fra Trigcom får du med automatisk ordliste med norske ord. Vet ikke om Telenor tilbyr dette. På Pearl er det egen norsk ordliste uansett fra hvor du kjøper den. Er bare snakk om en firmware oppdatering. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Det er æøå på alle Blackberry-modeller. Hold a nede og scroll for å og æ, samme med o for ø. Går kjapt. Kjøper du mobilen fra Trigcom får du med automatisk ordliste med norske ord. Vet ikke om Telenor tilbyr dette. På Pearl er det egen norsk ordliste uansett fra hvor du kjøper den. Er bare snakk om en firmware oppdatering. :)

 

Jeg har en Bold 9000 og finner ikke æøå. Holder jeg ned o eller a får jeg bare O eller A - ikke noe annet. De finnes heller ikke under Sym tasten. Noen tips om hvordan jeg kan få det til? Dette er nå det eneste som står igjen etter at jeg fant en bra e-postløsning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...