Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurer på om ei man har mailkontakt med er ekte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faktisk så er ikke webcam en sikker vinner :p man kan jo bare ta opp webcamen til noen andre og streame video istedet for live på msn :p trenger noen fancy programmer men mulig :p

 

Men da vil det jo ikke bli mulighet for interaksjon. Bare litt vinking eller noe lignende. Hadde jeg bedt om webcam så hadde jeg sørget for at vedkommende snakket til meg (gjerne svare på et par spørsmål), eller holde opp noe jeg har bedt de holde opp.

 

Uansett så ble jeg kjent med ei dame i forbindelse med en tilstelning i helgen, så det ser ut til at ting ordner seg ;)

Lenke til kommentar

Synes du skal ta sjangsen å stolpe på henne, jeg. Det er jo dén fina dama, kan ikke la en sånn sjangse gå fra deg! Inviter henne en tur til Norge. I og med hun bor i Austrlia så er det sikkert dyrt for henne å reise hit. Send henne litt penger til billett og alt sånn, så er det bare å troppe opp på flyplassen å hente henne.

Lenke til kommentar
Synes du skal ta sjangsen å stolpe på henne, jeg. Det er jo dén fina dama, kan ikke la en sånn sjangse gå fra deg! Inviter henne en tur til Norge. I og med hun bor i Austrlia så er det sikkert dyrt for henne å reise hit. Send henne litt penger til billett og alt sånn, så er det bare å troppe opp på flyplassen å hente henne.

 

Haha. :p

Lenke til kommentar
Det som er viktig er hvordan du fikk kontakt med hun ... Fikk du plutselig en mail i innboksen? Con-artits burde da ikke ha noen problemer med å skaffe en jente, eller være en jente for den sags skyld ...

Nei, jeg ble kontaktet via en nettdatingside. Hun påstod at jeg var den første som snakket med henne på siden, noe jeg syntes var litt rart ettersom jeg har venninner som kan fortelle at man blir spammet av henvendelser fra menn bare man ser noelunde pen ut på bildet (noe denne damen ihvertfall gjorde). Hun ba meg heller kontakte henne på en ekstern mailadresse med den noe sære begynnelsen "trustworthy..". Ikke akkurat et sjakktrekk når man prøver å fremstå som normal :)

Lenke til kommentar
Søk emailadressen på Facebook og i google, og sjekk ut linker som kommer opp fra forumprofiler.

 

inb4stalker

 

Det gjorde jeg allerede da jeg fikk mailadressen (i tilfelle noen hadde mottatt mail fra samme person), i tillegg til at jeg fant en søkemotor som visstnok skulle være god på å finne bilder av folk basert på navn. Ingen av de ga resultater, men fant en person med nesten samme navn som lignet personen på bildet til kontakten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...