Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama blir sur når eksen kommer opp i diskusjon


Gjest gutt_14

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_14

Dama mi snakker hele tiden om eksen(e) hennes, og snakker om hvor gøy det var å rote med han og hvor digg han var.

Med en gang jeg begynner å snakke om eksen(e) min sitt utseende og at dem var digge klikker hu helt og kommenterer "hvem sier sånt om eksen til dama si?!" og hvis jeg sier at hu gjør det samme blir hun bare enda mer sur.

bare lurer på om alle jenter er sånn?

og om det samme har skjedd med noen av dere andre guttene på forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det som Chris Rock -"Men is handicapped when it comes to arguing with women, because we have to make sense". Kvinner går det bare ikke an å diskutere med, så enkelt er det. De sparer på sjiten så de alltid har noe å ta deg på. Hun sier det for å trakke deg på ballene, du får ikke gjøre det samme i retur selvsagt. Ikke glem at du ikke var første valget hennes. Hehe, nå skal jeg være forsiktig med å dra lærdom i fra standup når det kommer til damer, men det er tidig da. :wee:

Lenke til kommentar

Ja, de aller fleste jenter er sånn. Og det kommer til å være veldig mange andre ganger hun kommer til å bli sur for noe som du ikke skjønner noe som helst av.

Det kalles kvinnfolklogikk, og du kan lese noen glimrende eksempler på det her ;)

 

En kvinne styres mer av sin emosjonelle side i forhold til sin logiske side. Vi menn er motsatt. Det gjør at hun vil handle på hva hun føler, noe som ender med at hun blir sur når du snakker om ekser fordi hun føler sjalusi, men ikke tenker over at hun gjør det samme mot deg når hun snakker om sine ekser fordi hun da føler en form for selvtilfredshet.

Og det er grunnen til at menn aldri kommer til å forstå seg på kvinner, fordi vi er så tynget av vår logiske side at vi må ha en logisk forklaring.

Men det er også den mangelen på forståelse for de kvinnelige tankegang som gjør at vi tiltrekkes så lett av de. :) Så det kommer noe positivt ut av det og ;)

 

Disclaimer til alle damer som nå raser i sinne:

NEI, jeg sier ikke at alle kvinner har en total mangel av logisk tankegang. Og nei, jeg kaller ingen av dere feite. :p

Lenke til kommentar

Er noe av det samme når det er greit at dama kommenterer de pene kroppene på TV, mens det ikke er greit at gutten i forholdet kommenterer dem. Da begynner dama med en gang å sammenligne seg selv med kroppene på TV. Jeg tror det er samfunnet som har "ødelagt" kvinner mentalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dette er nok et eksempel på at gjensidig respekt er viktig i et forhold. I dette tilfellet vil jeg tro at umodenhet er en vesentlig faktor. Her i gården er det kun jeg som har hatt tidligere kjærester, men de er det ikke noe å si om, så da lar jeg være å ta det opp. Selv om det av og til har vært dama som har vært mest interessert i å høre om de, så synes jeg heller det var flaue fjortisforhold :p

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Kan se av gjestenavnet ditt at du er 14, og da anta at frøkna er rundt samme alder. Selvfølgelig kan man trekke inn umodenhet og fjortisoppførsel for å forklare måten hun "reagerer på" i den situasjonen. Men som smurstafa sier, mange jenter er slik i mangel av særlig selvinnsikt.

Siden dere er såppas unge, anbefaler jeg deg bare å si rett ut at du ikke vil høre om hennes ekser neste gang temaet kommer opp. Selv unngår du selvfølgelig å snakke om dine. Det er ikke helt normalt å snakke med sin nåværende kjæreste om hvor digg eksen var (viser usikkerhet -> behov for selvbekreftelse på et vis), og er hverken givende eller positivt for et forhold. Fortid bør forbli fortid.

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar
Kan se av gjestenavnet ditt at du er 14, og da anta at frøkna er rundt samme alder. Selvfølgelig kan man trekke inn umodenhet og fjortisoppførsel for å forklare måten hun "reagerer på" i den situasjonen. Men som smurstafa sier, mange jenter er slik i mangel av særlig selvinnsikt.

Siden dere er såppas unge, anbefaler jeg deg bare å si rett ut at du ikke vil høre om hennes ekser neste gang temaet kommer opp. Selv unngår du selvfølgelig å snakke om dine. Det er ikke helt normalt å snakke med sin nåværende kjæreste om hvor digg eksen var (viser usikkerhet -> behov for selvbekreftelse på et vis), og er hverken givende eller positivt for et forhold. Fortid bør forbli fortid.

Er ikke bare unger som oppfører seg slik, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Kan se av gjestenavnet ditt at du er 14, og da anta at frøkna er rundt samme alder. Selvfølgelig kan man trekke inn umodenhet og fjortisoppførsel for å forklare måten hun "reagerer på" i den situasjonen. Men som smurstafa sier, mange jenter er slik i mangel av særlig selvinnsikt.

Siden dere er såppas unge, anbefaler jeg deg bare å si rett ut at du ikke vil høre om hennes ekser neste gang temaet kommer opp. Selv unngår du selvfølgelig å snakke om dine. Det er ikke helt normalt å snakke med sin nåværende kjæreste om hvor digg eksen var (viser usikkerhet -> behov for selvbekreftelse på et vis), og er hverken givende eller positivt for et forhold. Fortid bør forbli fortid.

Er ikke bare unger som oppfører seg slik, bare så det er sagt.

Derav setningen som nå er uthevet og bikket litt på siden..

Lenke til kommentar

Tok faktisk opp dette problemet med damen min tidligere idag.. Jeg sa at jeg var lei av å høre om exer hun har hatt, og at viss hun absolutt måtte snakke om de fikk hun snakke med noen som brydde seg.. Hun unnskyldte seg og sa hun ikke skulle gjøre det mer.. Who is the boss ? :new_woot:

Lenke til kommentar
Tok faktisk opp dette problemet med damen min tidligere idag.. Jeg sa at jeg var lei av å høre om exer hun har hatt, og at viss hun absolutt måtte snakke om de fikk hun snakke med noen som brydde seg.. Hun unnskyldte seg og sa hun ikke skulle gjøre det mer.. Who is the boss ? :new_woot:

Your the boss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...