Gå til innhold

AVG sletter Itunes-filer


Anbefalte innlegg

Bedre at det sletter for mye en for lite etter min mening...

 

 

 

Andre som har et problem med kommentar greiene under annonsen i Firefox?

 

Jeg får bare skrevet teksten men ikke postet det, ettersom "Send inn din kommentar" knappen ikke er der :S

 

Er ikke bare du som har problem med det i firefox ;-)

 

Men back to topic: Synes iTunes er greit jeg ^^ Raskt og lett å kjøpe sanger, enkel å administrere med spillelister osv og er generelt veldig bra etter min mening :)

 

Er nok en GOD del oppgradert enn for 2 år siden I would guess

Endret av kiriz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, det var ekstremt hvor mange troll som dukket opp.

Skulle nesten tro at dette var ITAvisen, som vel er den IT-nyhetssiden hvor det foregår mest trolling i Norge.

Skulle ønske at hw.no og itavisen.no hadde et lignende kommenteringssystem som slashdot.org bruker, slik at man kan "stemme" ned useriøse innlegg/trolling slik at disse ikke vises til vanlig.

Lenke til kommentar
Til alle dere som mener itunes suger. Er det ikke bare å gi blaffen i å bruke det?

Vi gjør da selvfølgelig det. Hvor vil du hen?

Ehh... Skjønte du ikke hva han mente?

Han mente jo at når du kan la være å bruke et program, så kan du jo la være og trolle om det også...

Lenke til kommentar
Til alle dere som mener itunes suger. Er det ikke bare å gi blaffen i å bruke det?

Vi gjør da selvfølgelig det. Hvor vil du hen?

 

Jeg vil dit hen at vi som bruker Itunes stort sett driter i meninger fra folk som ikke bruker det...

Da ville det vært svært mye enklere å bare skrive det rett ut i første omgang. Men tydeligvis "driter" dere ikke nok i de samme meningene til å la være å svare på dem, så det er kanskje noen som møter seg i døra her?

 

For øvrig antar jeg at flertallet som er negative til itunes i denne tråden har, i likhet med undertegnede, erfaringer med det som gjør at det ikke lenger brukes. At enkelte ikke klarer å se ironien i at et antivirusprogram behandler programmet som det mange betrakter det som tar jeg til orientering.

 

Ellers kunne det vært hyggelig om noen orket å skrive et skikkelig innlegg istedet for å slenge rundt seg med beskyldninger om trolling. Slike uttrykk er uansett blitt såpass tynnslitte at halve ræva vises.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...