mfb Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Gjort en del quests nå i Sholazar Basin og ble honored med the oracles. FIkk et quest for å drepe Atrius. Etter han var død så kom 2 daily quests så det ut som. jeg gikk til han karen som stod til høyre og completa quest. plutselig ble jeg hated med oracles og fikk 22000 honor med frenzyheart. viste seg at en kompis av meg leverte questet til en annen kar til venstre for Atrius og han fikk motsatt effekt. Hvordan får jeg tilbake, eller omvender min reputation med frenzyheart til the oracles?
-Léon- Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 http://www.wowhead.com/?quest=12581 Drep fyren en gang til og når du får valget så snakk med Oracle npc, så vil du få muligheten til å drepe frenzyheart fyren.
mfb Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Skrevet 26. juli 2009 har allerede gjort det questet der, og prøvd å drepe karen på nytt, men får ikke noe valg:S er det mulig å gjøre questet flere ganger?
-Léon- Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har gjort det to ganger, en gang når jeg gikk ifra Oracles til Frienzy og motsatt. Trenger ikke selve queste, bare gå å drep han. Så skal du få valget om å snakke med en av NPC'ene.
Gloms Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har drept han eliten, og så drepte jeg frenzy karen, men oracle karen vil ikke snakke med meg. Har gjort alle quest før sånn som barone. Men jeg får ikke det questet som fører meg tilbake til oracle campen. har drept han flere ganger, men får ikke snakke med noen av de, uansett hvem av de jeg dreper. Hva gjør jeg da a?
cowboy bob Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Da sjekker du en gang til at du gjør alt rett og hvis det ikke ble fikset da så sender du en ticket i tilfelle det er en feil elns.
DisplayName123 Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Questet kan bare gjøres én gang per dag, ettersom det er et daily-quest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå