Gå til innhold

n00bs (CS spillere les dette)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg så at en annen hadde skrevet noe om at ordet n00b ikke burde brukes. Er helt enig.

 

Selv er jeg ikke så god i cs. Har spilt i over 1 år men er fortsatt ikke god. Men en ting jeg blir veldig iritert over er når folk kaller andre n00bs eller meg n00b. JEG ER IKKE N00B. Jeg aksepter god at folk kaller meg dårlig osv MEN IKKE N00B for det er jeg ikke!

 

Meningen med denne threaden er at jeg vil at cs spillere spesielt skal skjønne at n00bs er et ord for små dritt unger som ikke kan utrykke seg på rett måte.

 

Selv har jeg spilt mange spilll sånn som Planetarion, Generals osv

det finnes noen der som bruker ordet n00b, MEN CS spillere bruker ordet mer en noen andre spillere!

 

SÅ SLUTT!

 

jeg vil gjerne høre din mening om dette også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

vil du virkelig høre hva jeg synes om denne saken ?

dette er så patetisk at det er fanden meg på grensen til å bli for dumt..

altså, det er et spill, thats right, et SPILL!

det at det finnes personer som føler seg såret fordi de blir kalt amatører,tåper,nek,osv i et spill sier det meste,altså, BUHU,thats life,jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva motstanderen min synes om meg i cs, kaller han meg n00b, so what, det sier mer om han når jeg klinker han hver bidige runde.

uansett så er n00b blitt mer en form for et uttrykk som de bruker konstant uten mening...

enten så overlever du at du blir kalt n00b eller slutt å spill cs, så enkelt er det :)

i denne situasjonen så kan du ikke springe til mamma og si at noen mobber deg for så regne med at hun gir dem en skjennepreken

Lenke til kommentar
vil du virkelig høre hva jeg synes om denne saken ?

dette er så patetisk at det er fanden meg på grensen til å bli for dumt..

altså, det er et spill, thats right, et SPILL!

det at det finnes personer som føler seg såret fordi de blir kalt amatører,tåper,nek,osv i et spill sier det meste,altså, BUHU,thats life,jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva motstanderen min synes om meg i cs, kaller han meg n00b, so what, det sier mer om han når jeg klinker han hver bidige runde.

uansett så er n00b blitt mer en form for et uttrykk som de bruker konstant uten mening...

enten så overlever du at du blir kalt n00b eller slutt å spill cs, så enkelt er det :)

i denne situasjonen så kan du ikke springe til mamma og si at noen mobber deg for så regne med at hun gir dem en skjennepreken

 

 

les hva jeg skriver før du kommenterer. Jeg må kanskje også forandre litt på hva jeg skrev. Jeg syntes de som leser dette skal være voksene nok til å skjønne at ordet n00b skal brukes riktig. Finn andre ord for dårlig cs spiller osv. Sier ikke at jeg skal lære alle cs spillere til å slutte å bruke det, bare de som er voksene nok her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
vil du virkelig høre hva jeg synes om denne saken ?

dette er så patetisk at det er fanden meg på grensen til å bli for dumt..

altså, det er et spill, thats right, et SPILL!

det at det finnes personer som føler seg såret fordi de blir kalt amatører,tåper,nek,osv i et spill sier det meste,altså, BUHU,thats life,jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva motstanderen min synes om meg i cs, kaller han meg n00b, so what, det sier mer om han når jeg klinker han hver bidige runde.

uansett så er n00b blitt mer en form for et uttrykk som de bruker konstant uten mening...

enten så overlever du at du blir kalt n00b eller slutt å spill cs, så enkelt er det :)

i denne situasjonen så kan du ikke springe til mamma og si at noen mobber deg for så regne med at hun gir dem en skjennepreken

 

 

les hva jeg skriver før du kommenterer. Jeg må kanskje også forandre litt på hva jeg skrev. Jeg syntes de som leser dette skal være voksene nok til å skjønne at ordet n00b skal brukes riktig. Finn andre ord for dårlig cs spiller osv. Sier ikke at jeg skal lære alle cs spillere til å slutte å bruke det, bare de som er voksene nok her.

 

etter å ha lest innlegget ditt enda en gang så slår det meg igjen, du syter fordi folk misbruker ordet og fordi du er blitt kalt n00b..

tough luck, we dont care..

hadde det vært en mening bak ordet så kunne du alltids fått litt sympati, men hvis du tenker litt så ser du at all meningen bak ordet er borte, n00b sies forsåvidt kun for å si det.

Lenke til kommentar

Heldigvis spiller jeg ikke CS men dessverre har noe av den dårlige spillkulturen begynt å spre seg over til feks. BF42. slik at slike sleng-bemerkinger har begynt å dukke opp der også. Synes det bare er lettere patetisk hvergang noen lirer av seg slike fraser og føler egentlig at det mentale nivået på personer som sier slikt er ganske så lavt. Har ikke noe imot at folk tror de er kule ved å si slikt men jeg ofrer aldri noe av min tid på slike personer.

Blir ofte irritert selv over folk som spiller utrolig dårlig men slenger ikke dritt til dem av den grunn. Og ordet n00b har jeg ALDRI brukt.

Lenke til kommentar
vil du virkelig høre hva jeg synes om denne saken ?

dette er så patetisk at det er fanden meg på grensen til å bli for dumt..

altså' date=' det er et spill, thats right, et SPILL!

det at det finnes personer som føler seg såret fordi de blir kalt amatører,tåper,nek,osv i et spill sier det meste,altså, BUHU,thats life,jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva motstanderen min synes om meg i cs, kaller han meg n00b, so what, det sier mer om han når jeg klinker han hver bidige runde.

uansett så er n00b blitt mer en form for et uttrykk som de bruker konstant uten mening...

enten så overlever du at du blir kalt n00b eller slutt å spill cs, så enkelt er det :)

i denne situasjonen så kan du ikke springe til mamma og si at noen mobber deg for så regne med at hun gir dem en skjennepreken[/quote']

 

 

 

etter å ha lest innlegget ditt enda en gang så slår det meg igjen, du syter fordi folk misbruker ordet og fordi du er blitt kalt n00b..

tough luck, we dont care..

hadde det vært en mening bak ordet så kunne du alltids fått litt sympati, men hvis du tenker litt så ser du at all meningen bak ordet er borte, n00b sies forsåvidt kun for å si det.

 

sånne folk som deg som slenger rund seg med dritt er det ikke thomas.. kjenner igjen din type. så cool du er blaa. :lol:

Lenke til kommentar

Hmmm... vet ikke hva jeg skal mene om denne saken jeg..

Men på sine måter har alle rett...

 

Synes det egentlig er litt dumt og ta det opp... for som du selv sier er du "voksen" nok til og skjønne at det bare er fjortisser som bruker det...

 

Er du voksen nok gir du f... i det de sier og slutter og ta opp dumme ting på forum..

 

Sånne ting som det der er der... vil alltid være der.. Så og ta opp det her er meningsløst..

Synes det ikke er særlig god oppførsel og snakke ned på folk som er "barnsligere" og slikt... Du viser jo det samme ved og ta opp slike ting!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
vil du virkelig høre hva jeg synes om denne saken ?

dette er så patetisk at det er fanden meg på grensen til å bli for dumt..

altså' date=' det er et spill, thats right, et SPILL!

det at det finnes personer som føler seg såret fordi de blir kalt amatører,tåper,nek,osv i et spill sier det meste,altså, BUHU,thats life,jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva motstanderen min synes om meg i cs, kaller han meg n00b, so what, det sier mer om han når jeg klinker han hver bidige runde.

uansett så er n00b blitt mer en form for et uttrykk som de bruker konstant uten mening...

enten så overlever du at du blir kalt n00b eller slutt å spill cs, så enkelt er det :)

i denne situasjonen så kan du ikke springe til mamma og si at noen mobber deg for så regne med at hun gir dem en skjennepreken[/quote']

 

 

 

etter å ha lest innlegget ditt enda en gang så slår det meg igjen, du syter fordi folk misbruker ordet og fordi du er blitt kalt n00b..

tough luck, we dont care..

hadde det vært en mening bak ordet så kunne du alltids fått litt sympati, men hvis du tenker litt så ser du at all meningen bak ordet er borte, n00b sies forsåvidt kun for å si det.

 

sånne folk som deg som slenger rund seg med dritt er det ikke thomas.. kjenner igjen din type. så cool du er blaa. :lol:

 

....get a grip og ta deg tid til å lese litt av det andre jeg har skrevet på dette forumet før du begynner å trekke konklusjoner ut av det blå..

 

først og fremst så virker det som om du ikke har peiling på hvor lang tid dette evinnelige maset om bruken av n00b i cs har eksistert på gamer.no,derfor har du neppe grunnlag til å forstå hvor frustrerende det er, og nei, det er ikke baaaare å la vær å kommentere topicen...

det er ingenting annet enn tomt vissvass fra personer som har opplevd det å bli kalt n00b, eller har lagt merke til at div andre personer blir kalt det.

det som slår meg først er da at ingen av dere har lagt merke til at bruken av n00b har tatt såpass av at selve betydningen av ordet ikke eksisterer lenger, det er ingenting annet enn et tomt uttrykk.

ordet n00b brukes i stor grad i f.eks soldier of fortune 2 mp,men jeg ser sof2 spillere som stiller seg opp på rekke og rad på forumer og syter fordi en gjeng med døgenikter roper n00b konstant i et SPILL...

det sier forsåvidt litt om cs spillerne..

 

jeg spiller selv cs, men jeg hefter meg ikke når barnslig ungdom begynner å slenge rundt med n00b, så enten er dette EKSTREMT irriterende for dere, eller så går det faktisk inn på dere og dere føler dere såret.

 

uansett så burde det være temmelig klart for dere alle at dere ikke får x antall psykopater til å slutte å si n00b bare ved et knips, n00b er kommet for å bli, akkurat slik som disse forbanna unødvendige topicene...

 

og hvorfor i herrens navn er det nødvendig å lage et nytt topic bare for å si seg enig ? hvis den andre topicen som omhandlet NØYAKTIG det samme ble stengt så er det en grunn til det...hvis den eventuelt ikke ble stengt så hadde det ikke skadet å heller laget en reply til den istedenfor å lage et nytt topic bare for å si at du er enig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...