Gå til innhold

fra vista til xp, trenger drivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk!:p men det er vel ikke slik at alle acer 6530g er like? eller er det samme hvem av driverne på den google linken jeg tar?

 

Det er riktig, det ser ikke ut til at det er en bestemt konfigurasjon som gjelder.

Jeg tok meg ikke tid til å sjekke acers hjemmesider for XP drivere igår; var sikker på at dette må ha vært første sted vennen din undersøkte ;)

Men driverne ligger der de. Gå til denne siden.

Velg Notebook -> Aspire -> Aspire 6530G

Du må så endre operativsystem fra Vista til XP Home edition.

 

For kamera, skjermkort, trådløst nett og mus (touchpad) foreligger drivere fra flere produsenter.

Du må identifisere din maskinvare gjenneom enhetsbehandling (device manager) i Vista.

 

Anbefaler at du får vennen din til å hjelpe deg med dette, hvis du selv ikke er over middels pc kyndig.

 

 

Freddy

Lenke til kommentar
takk!:p men det er vel ikke slik at alle acer 6530g er like? eller er det samme hvem av driverne på den google linken jeg tar?

 

Det er riktig, det ser ikke ut til at det er en bestemt konfigurasjon som gjelder.

Jeg tok meg ikke tid til å sjekke acers hjemmesider for XP drivere igår; var sikker på at dette må ha vært første sted vennen din undersøkte ;)

Men driverne ligger der de. Gå til denne siden.

Velg Notebook -> Aspire -> Aspire 6530G

Du må så endre operativsystem fra Vista til XP Home edition.

 

For kamera, skjermkort, trådløst nett og mus (touchpad) foreligger drivere fra flere produsenter.

Du må identifisere din maskinvare gjenneom enhetsbehandling (device manager) i Vista.

 

Anbefaler at du får vennen din til å hjelpe deg med dette, hvis du selv ikke er over middels pc kyndig.

 

 

Freddy

 

ahh ok. Skal sette meg litt inn i det og få hjelp av han kompisen. takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...