Gå til innhold

aMSN kun hvit webcam.


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har aMSN som faktisk har fått webcam til å fungere? Jeg sliter med å forward ports, jeg har googla i evigheter. Men tingen er jo det at jeg har gått routeren via ice.no dermed så har jeg også et ice konfigurasjon, og finner ingen hjelp til akkurat dette. D: Jeg har funnet ut at jeg har en Axesstel MV400. Jeg har også prøvd å oppdatert driveren. Hjelper jo ingenting. >.< Jeg finner heller ingen måte jeg kan skru firewall av. Frustrerende..

 

Jeg har en macbook pro, os x 10.5.7 og jeg har den nyeste aMSN SVN 11330.

Her er forresten et printscreen av hvordan jeg har satt det opp.

 

Bilde11.png?t=1248260190

 

Jeg har akkurat samme settings på packet/port forwarding.

Noen som har fått dette til å fungere?

Endret av Majsna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har samme problemet med aMSN på Leospard 10.5.7 her også. Webcameraet blir bare helt hvitt når du sender det. Men man kan se webcameraet til den andre personen uten problem her.

 

Jepp, akkurat det samme. Men dette skal da vistnok være firewall problemer.. >.< og at man skal åpne ports, men jeg har enda ikke fått det til..

Lenke til kommentar

Er du sikker på at den ipen du har skrevet i router instillingene er riktig? Den riktige ipen er den du finner :systemvalg>nettverk>"AirPort er koblet til *nettverk" og har IP-adressen xxxxxxxxxxx".

Det er denne ipen som er den riktige. Si ifra hvis det funker, så skal jeg også teste det ut.

Lenke til kommentar
Er du sikker på at den ipen du har skrevet i router instillingene er riktig? Den riktige ipen er den du finner :systemvalg>nettverk>"AirPort er koblet til *nettverk" og har IP-adressen xxxxxxxxxxx".

Det er denne ipen som er den riktige. Si ifra hvis det funker, så skal jeg også teste det ut.

 

Jepp, jeg har rett ip addresse der >.< Jeg ANER ikke hva jeg gjør galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...