Gå til innhold

Tredje dimensjon eksisterer den og er det mulig å dra ditt?

bebes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, Bebes, laga du deg en bruker bare for å trolle på forumet eller? Har kun sett useriøse poster fra deg i dag.

Don't feed the troll.

Skrevet
Herregud, Bebes, laga du deg en bruker bare for å trolle på forumet eller? Har kun sett useriøse poster fra deg i dag.

Don't feed the troll.

ehh lite passende synest jeg :thumbdown:

Skrevet
[...]mystikkens lever [...]

jeg tror ikke mystikken har noen lever. Kanskje den har nyrer og milt, men lever tviler jeg litt på at du finner.

Skrevet
Forresten: Vi er allerede i den tredje dimensjon, sammen med den første, andre og fjerde...

hvorfor kan vi ikke reise tilbake i tiden da? eller stoppe tiden? :hrm:

Skrevet
[...]mystikkens lever [...]

jeg tror ikke mystikken har noen lever. Kanskje den har nyrer og milt, men lever tviler jeg litt på at du finner.

en liten grammatisk feil der ja :thumbup:

Skrevet (endret)

jeg tror det er mulig å reise i tid hvis vi kan klare å lese av tredjedimensjon med et apparat ?

Endret av bebes
Skrevet

Eller hva hvis men setter sammen disse forskjellige tredje dimensjonene, så har man plutselig 6 dimensjoner :ph34r:

Skrevet
jeg tror det er mulig å reise i tid hvis vi kan klare å lese av tredjedimensjon med et apparat ?

et kamera?

jeg tenkte mer en maskin da men kanskje sensor teknologi og software :cool:

Skrevet

et kamera?

jeg tenkte mer en maskin da men kanskje sensor teknologi og software :cool:

som i et kamera?

Skrevet

Selv om jeg finner det ulidelig underholdende lider desverre denne tråden samme skjebne som den forrige:

Jeg har sett mange konspirasjonsteorier men denne tar kaka. :)

Tråden stenges bl.a grunnet dobbelposting fra samme IP.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...