Gå til innhold

Isopropanol, dette vidunderlige løsemiddel... eller?

CSSSK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt problemer med skjermkortet mitt i en stund tok jeg det ut i dag og heiv hele greia i frysern, slik at AS-limet skulle bli sprøtt og jeg kunne få av kjøleblokkene (hadde blokker på både RAM og gpu). Oppdaga til min store forundring at noe AS-lim hadde kommet seg mellom to av bena på den ene RAM-brikken. Syns det var rart at skjermkortet begynte å kutte ut først nå, siden det har funka problemfritt i flere måneder uten at jeg har rørt det, også plutselig føkker det seg... men nok om det

Mener å ha lest et sted at isopropanol ikke bare renser cpu for AS, men også løser opp AS-limet. Stemmer det?? I såfall, hvor får jeg kjøpt isopropanol for en billig penge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er heldig, får gratis isopropanol via jobben til

ste faren min, men det heter FUJI FILM PS-PLATE GUM, det er hvit isopropanol

Skrevet

Quote:

On 2002-01-23 23:22, Hellstorm skrev:

Jeg bruker isopropanol til å fyre med ved :smile: Litt eksplosivt, men effektivt. Må trekkes inn i veden 2-3 minutter før antenning med fyrstikk som kastes inn i ovnen
:cool:

Hmmm... Har du bolledeig i nesen? :smile:

Selv opplever jeg at hjernen min leker bin Laden på ferie i USA hver gang jeg skal rense litt..

Skrevet

Ikke sitt rett over isopropanolen mens du tar dype

og lange inhaleringer. Og lukk korken etter deg.

Isopropanol er ikke helt sunt for hjernen.

Sunnere en white spirit og bensin men likevel ikke bra.

Skrevet

Bensin er ikke bra for hjernen? ohh... merker vel det når jeg begynner å dra på åra... hehe. Ble en del innhalering av det gjennom moped-karrieren ja... :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...