Gå til innhold

Erfaring med fremkalling hos foto.com?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Har brukt Foto.com ved et par anledninger. Kvaliteten på bildene er helt grei. Men jeg vil anbefale eurofoto.no de kom best ut i en test jeg nettopp har lest om. Men jeg syns kvaliteten på bildene var bedre på eurofoto. Forstørrelse på foto.com har de litt "ukurant" størrelse, fikk dette problemet selv da jeg skulle kjøpe ramme, det ble til at jeg måtte få laget en.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg forsøkte en av de første dagene i november `09 å bestille fotogaver som var tiltenkt julegaver. I følge foto.com ville jeg få produktet innen kort tid. Jeg har, etter over 2 mnd enda ikke mottatt det jeg bestilte. Fikk i dag noe fra dem,men det var på langt nær det jeg hadde bestilt.

Hadde tenkt å bestille flere produkter hos dem, bl.a. julekort, men jeg gjorde lurt ikke å gjøre det. Betaler for noe som jeg ikke får.

Flere med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Forstørrelse på foto.com har de litt "ukurant" størrelse, fikk dette problemet selv da jeg skulle kjøpe ramme, det ble til at jeg måtte få laget en.

Det kan like gjerne ha vært at sideforholdet på ditt bilde har en ukurant størrelse, og ikke nødvendigvis noe de som lager bildene for deg kan noe for (jobber selv med foto, men ikke hos foto.com).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...