Gå til innhold

Tror jeg har en keylogger.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har kjørt flere forskjellige antivirus programmer og en spyware scan med SuperAntiSpyware. Antivirusprogrammene jeg har prøvd er Kaspersky, TrendMicro Livescanner, NOD32, Avast og Avira, ingen av dem finner noe som helst.

Grunnen til at jeg tror jeg har en keylogger er pga WoW accounten min ble hacket, og siden jeg ikke deler informasjonen min med noen andre har jeg grunn til å mistenke en keylogger.

Vil gjerne få den fjerna dersom det virkelig er en, men siden ingen av programmene jeg har testet har vist resultater, lurer jeg på om dere kan finne ut av det ved at jeg poster en MB-log og HJT-log?

 

Holder på å skanne for øyeblikket, fint med tilbakemeldinger i mellomtiden.

På forhånd takk :)

 

(Oppdaterer posten når loggfilene er klare)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den hadde ligget i WoW-mappen min hadde vel kanskje antivirusprogrammene mine funnet den alle de gangene jeg tok en grundig scan? Eller tar jeg helt feil nå?

 

Er ferdig med begge loggene nå, men hvis du mener det er uten hensikt å poste dem skal jeg la være.

Lenke til kommentar

Neida for all del, post loggene. Jeg kan ikke hjelpe deg med det (langt fra kyndig), men det er det andre som kan. Det er også som du sier at dersom den ligger i wow-mappa burde det blitt oppdaget.

 

Jeg er bare ikke helt sikker på om det er en keylogger. Absolutt helt sikker på at ingen har sett deg skrive inn passordet f. eks? Virker litt for godt til å være sant at ingen av programmene finner noe.

 

:)

Lenke til kommentar

Ja, er det jeg synes er merkelig også.

Og ja jeg er sikker på at ingen andre enn meg selv vet passordet, jeg bytter dessuten passord regelmessig.

Uansett, legger ut loggene her nå så får vi se om noen av dere klarer å finne noe.

 

Malwarebytes-logg:

 

 

Malwarebytes' Anti-Malware 1.39

Databaseversjon: 2463

Windows 6.0.6001 Service Pack 1

 

19.07.2009 19:37:11

mbam-log-2009-07-19 (19-37-11).txt

 

Skanntype: Rask Skann

Objekter skannet: 75129

Tid tilbakelagt: 3 minute(s), 3 second(s)

 

Minneprosesser infisert: 0

Minnemoduler infisert: 0

Registernøkler infisert: 0

Registerverdier infisert: 0

Registerfiler infisert: 1

Mapper infisert: 0

Filer infisert: 0

 

Minneprosesser infisert:

(Ingen mistenkelige filer funnet)

 

Minnemoduler infisert:

(Ingen mistenkelige filer funnet)

 

Registernøkler infisert:

(Ingen mistenkelige filer funnet)

 

Registerverdier infisert:

(Ingen mistenkelige filer funnet)

 

Registerfiler infisert:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoActiveDesktopChanges (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

 

Mapper infisert:

(Ingen mistenkelige filer funnet)

 

Filer infisert:

(Ingen mistenkelige filer funnet)

 

 

 

 

Hijackthis-logg:

 

 

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 19:46:53, on 19.07.2009

Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

 

Running processes:

C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe

C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe

C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe

C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe

C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE

C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BluetoothHeadsetProxy.exe

C:\Users\Martin\Desktop\HiJackThis.exe

 

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O1 - Hosts: ::1 localhost

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - (no file)

O2 - BHO: IEVkbdBHO - {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010\ievkbd.dll

O2 - BHO: Påloggingshjelp for Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: link filter bho - {E33CF602-D945-461A-83F0-819F76A199F8} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010\klwtbbho.dll

O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe

O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start

O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe

O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010\avp.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?

O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000

O8 - Extra context menu item: Send image to &Bluetooth Device... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm

O8 - Extra context menu item: Send page to &Bluetooth Device... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O9 - Extra button: &Virtual keyboard - {4248FE82-7FCB-46AC-B270-339F08212110} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010\klwtbbho.dll

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL

O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O9 - Extra button: URLs c&heck - {CCF151D8-D089-449F-A5A4-D9909053F20F} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010\klwtbbho.dll

O13 - Gopher Prefix:

O20 - AppInit_DLLs: ,C:\PROGRA~2\KASPER~1\KASPER~1\mzvkbd.dll,C:\PROGRA~2\KASPER~1\KASPER~1\mzvkbd3.dll

O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)

O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe

O23 - Service: Kaspersky Anti-Virus (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010\avp.exe

O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe

O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe

O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)

O23 - Service: @C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe,-128 (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe

O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe

O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe

O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe

O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\iPod\bin\iPodService.exe

O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)

O23 - Service: TabletServicePen - Unknown owner - C:\Windows\system32\Pen_Tablet.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)

O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

O23 - Service: XAudioService - Unknown owner - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio64.exe (file missing)

 

--

End of file - 8492 bytes

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...