Gå til innhold

Posten med leveringer


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har bestilt meg en ny mobil på mandag. På tirsdag fikk jeg en melding der de sa den var sendt og når jeg går på pakkesporing er den enda bare i oslo. kan det være at det er noe galt i systemet ? For det går sånn av og på. så da kan det kansje vere mulig jeg får den i morgen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har bestilt meg en ny mobil på mandag. På tirsdag fikk jeg en melding der de sa den var sendt og når jeg går på pakkesporing er den enda bare i oslo. kan det være at det er noe galt i systemet ? For det går sånn av og på. så da kan det kansje vere mulig jeg får den i morgen ?

ja men jeg bestilte på mandag og den har stått i oslo hele tiden men det har vert noe rart med pakkesporing at det går av og på så tror du den kan være her i morra ? og at det bare var noe galt med sporinga siden den gikk av og på og en gang jeg sporte var det bare en pallae på 0 kilo

Lenke til kommentar

Når jeg bestilte fra Amentio 2 uker siden registrerte ikke posten at den var flyttet fra Trondheim før 3 dager etter Amentio sendte de.(den var i Bergen da)

 

Venter forsåvidt på et spill jeg bestilte fra platekompaniet på søndag som ikke er kommet.

 

Tror posten er litt underbemannet nå om sommeren som tidligere nevnt...

Endret av mill
Lenke til kommentar

15.07.09 13.32 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO sånn ser det ut. det har vert 2 forkjellige sånne da men den andre forsvant mgn jeg bestilte jo på mandag og den ble sendt på tirsdag og i dag fikk jeg simkortet som ble sendt fra samme plass men det har jo vert feil i det siste i pakkesporing for meg for det har vert av noen ganger så har dere noe forslag ?

Lenke til kommentar
Posten skriver ikke inn meldingene/lokasjonene på pakkesporingene selv, dette skjer automatisk når pakken ankommer terminalene osv.

 

Pakken din er nok enten i Oslo, eller på vei til din nærmeste terminal.

 

Det har du helt rett i, dog blir pakken scannet inn i systemet. Det hender att systemet gjør en feil.

Lenke til kommentar

Dette blir vel scannet automatisk, via rullebånd osv. og det er nok ikke en som står med en "beeper" (aka strekkodeleser) hele dagen.

 

Er jo selvfølgelig en mulighet for det, men vi her på forumet kan ikke vite mer enn det han blir fortalt av pakkesporingen.

Vil anbefale trådstarter å heller ta en telefon til posten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...