Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Flere brukere på en PC - fungerer ikke!


Anbefalte innlegg

Okei, sånn er greia: Jeg skulla lage meg min egen bruker på familiens bærbare datamaskin (en HP Pavilion dv9000) en dag her, og fikk store problemer med å få tilgang til MSN på den brukeren! Jeg prøvde å installere MSN en gang til på den brukeren, men der sto det bare at du allerede hadde den siste utgaven av MSN installert på datan. Ganske sant; men ikke på brukeren min! :dontgetit: Jeg ser ikke at Windows Live Messenger er på den brukeren, ikke blant dokumentene eller når jeg søker på start-menyen. Det som var der var bare de andre tingene som følger med når du laster ned MSN, sånn som windows live toolbar, movie maker etc. - men ikke msn denselv!

 

Noen som kan hjelpe meg, opplevd lignende, og vet hvordan jeg løser dette litt irriterende problemet? :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur nok det er en veldig enkel løsning på det problemet ditt..

En annen bruker på maskinen har flytte snarveien for MSN fra startmenyen og over på skrivebordet sitt, om jeg ikke tar feil så vil det da ende med at den forsvinner fra startmenyen på alle andre brukere.

 

Evt kan du jo bare opprette en ny snarvei til msn da, finner det vel sånn ca her: "C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe"

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Hvilken fil så du etter når du kikket etter Messenger? Den heter vel neppe messenger.exe tenker jeg.

 

Som nevnt lenger opp her så heter filen: msnmsgr.exe - og denne ligger ganske sikkert under Programfiler eller Program Files eller Program Files(x86) litt etter hvilket operativsystem dere har.

 

Du kan vel søke på maskinen etter msnmsgr.exe tenker jeg - så finner du den nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...