Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg elsker å like musikk, og jeg prøver å like stort sett alt. Det jeg ikke liker så voldsomt bra, er country, heavy metal (70-80tallet), elektronisk musikk over 190bpm, gangsta-rap og RnB.

Og dette, tydeligvis. Sorry, men den sangen falt ikke i smak. Den får 2 poeng for relativt behagelige stemmer og et ekstrapoeng for en rytme jeg normalt ville likt greit nok, men jeg ikke likte kombinert med resten.

3/10

Legger til en låt fra min favoritt-låtskriver som er youtube-basert. Ronald Jenkees!

Se filmen hos Youtube

Endret av Knofle
Skrevet

Sum 41 er gode innenfor sin sjanger, de. Fengende låter som glir lett inn på hitlistene, men dessverre også litt for lett ut av hodet. Men der og da, topp underholdning.

5/10

Skrevet (endret)

Digg sang, men står ikke fryktelig ut i sin sjanger, selv om det trenger ikke nødvendigvis å være noe galt i det!

Det som er fett med slike band, er at jeg kan forestille meg deres første øvelse i garasjen til fattern, har kommet seg forbi garasjerocken og kan spille noe som er fett.

Hadde lett dratt på konsert med Bombay Bicycle Club, basert på denne sangen. :D

8/10 (minus for en sjanger jeg generelt ikke hører voldsomt mye på. ) :)

Se filmen hos Youtube

Endret av Knofle
Skrevet

uff, håper den glir ut av hodet mitt med en gang jeg, den var fæl :no:

Liker gitarspillet, hadde tenkt å gi den en 5'er helt til jeg hørte brølinga kom, 1.5/10 :p

Skrevet

Fengendes beat. Resten av songen var sånn heilt greit. Ikkje noko stort, men ikkje den verste hip hopen eg har høyrt.

6/10

Motorpsycho!

Skrevet

Dette kan jeg like! Er egentlig ikke noe særlig fan av slik musikk, men den her var ganske nice. Fet vokal og fet melodi. Men fortsatt ikke noe jeg vil høre på daglig. 6.5/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...