Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare nødt til å dra på sykkeltur med den sangen her på øret en gang, for det var akkurat det den sa til meg. Veldig god og smooth sang. Sommersang, that is. :)

7/10

Skrevet

Litt platt og sjelløs rockelåt, i hvert fall hvis man har hørt mye på denne typen musikk fra før. Savner litt særpreg, og noen høydepunkter som kan skape interesse. På den positive siden er det en "ren" lyd, og ikke noe rot med i bildet.

4/10

Skrevet (endret)

walløe: Cheesy prating i begynnelsen. Utvikla seg til en ganske kul hiphop-sang med finfin beat etterhvert though. Ikke helt min sjanger, men 5/10.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Awesome!
Skrevet (endret)

Herlig bass, egentlig generelt fantastisk kul spilling, men likte dessverre ikke vokalen.. For mye pauser og for lite liv. Men resten av sangen var kul! :)

7/10

Se filmen hos Youtube

"Take a loss or two, then you get the glory

A couple of battle scars makes for a better story" <3

Endret av Bakkem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...