Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har stor sans for kvinnelege vokalistar med særpreg. Sundfør ei av dei... Fantastisk song. 9/10

Edit: Argh! Får ikkje lagt videoen skikkeleg til...

Endret av Mephistopheles
Skrevet

@Gunfreak

Dette blir alt for kjedelig for meg, men jeg liker ikke slik musikk i utgangspunktet

3/10

@Mephistopheles

Denne var faktisk veldig stilig og fengende! Kom i et litt "bad ass" mood! :D

8/10

Låta under:

Låta heter "Daugthers" og er skrevet og fremført av John Mayer.

Skrevet

Mattinio: Jøss, begynte å sippe av sangen din, hehe. Kommer nok av at jeg er i et heller deprimert hjørne for tiden... men ikke min type sjanger, tror jeg.

7/10

Skrevet

Merker at godfoten min rocka mens jeg hørte på låten. Synes låten mangler et skikkelig høydepunkt, og får trekk for det.

7/10

Skrevet (endret)

Hm, lurer på hvor mangen her faktisk hører hele sangen før de bedømmer?

Vel, den gir jeg 4/10 på. Startet bra, men når de startet å syne hørtes det ut som alle som spilte startet på hver sitt sang og melodier, men de oppdager det ikke før slutten. Litt for "hippy" for meg.

Litt "feel good" music:

Se filmen hos Youtube

Endret av AvidGamer
Skrevet (endret)

Hører et minutt av sangen og hvis den ikke faller i smak, så bedømmer jeg den av det ene minuttet.

Helt grei radiomusikk som duller en i søvn. 3/10

Endret av tjalla
Skrevet (endret)
Hører et minutt av sangen og hvis den ikke faller i smak, så bedømmer jeg den av det ene minuttet.

Det må være det tåpeligste jeg har hørt. Bedømmer du filmer og bøker etter å bare 1 minutt og?

Endret av AvidGamer
Skrevet

Jeg hører hele så lenge det ikke overstiger 4 minutter ca.

Stilig rytme, ganske annerledes, men, ja, merkelige greier. Synes jeg kjenner den igjen 3/10

The Blues Brothers med Peter Gunn Theme

Skrevet
The Blues Brothers med Peter Gunn Theme

Den er dritbra den der, digger trumpeten (hvis det er det vi hører da, har ikke peil på disse blåserene). Orginal tvers igjennom.

Skrevet

Det må være det tåpeligste jeg har hørt. Bedømmer du filmer og bøker etter å bare 1 minutt og?

Nei Herr Stråmann, jeg bedømmer ikke film/bøker på samme måte om det uansett skulle ha noen relevans for tråden. Imotsetning til film/bøker så har ofte sanger 3-4min til å presentere innholdet. Fenger den absolutt ikke etter minutt, så ser jeg ingen grunn til å fortsette til å høre på. Skulle jeg skrevet en avisanmeldelse så ville jeg naturligvis hørt på sangen/albumet flere ganger, men i en uhøytidelig forumtråd, så ser jeg ikke helt hvorfor du bjeffer så høyt.

Skrevet (endret)

En av mine stoner/psychadelica-favorittband. Virkelig tjukke og fyldige riff. Love it. Er det en ting jeg ikke liker, er det den nedtonede vokalen.

8/10

Over til noe dansbart 70-tallssoul:

Endret av tjalla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...