Gå til innhold

Anbefaling av Kabinett


Anbefalte innlegg

Nå har jeg et Thermaltake Kandalf, men det er gammelt og jeg trenger virkelig et nytt. Jeg trenger god plass. Jeg har også et ønske om god løsning for det veske-kjølingssystemet jeg har. Det er Swiftech H20-220 Apex Ultima. Selv om jeg kjører veske kjøling til Prosessor ønsker jeg meg god kjøling i kabinettet. Har 2 Asus nVidia 260 kort som flytter mye varme som må ut av kabinettet.

 

Pris: Max 3500kr

 

Noen som har en god anbefaling?

 

Vet dette er litt feil forum, men er det noen som evt har erfaringer med veskekjøling av nVidia 260 kort?

Endret av Sn4k3Eye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg et Thermaltake Kandalf, men det er gammelt og jeg trenger virkelig et nytt. Jeg trenger god plass. Jeg har også et ønske om god løsning for det veske-kjølingssystemet jeg har. Det er Swiftech H20-220 Apex Ultima. Selv om jeg kjører veske kjøling til Prosessor ønsker jeg meg god kjøling i kabinettet. Har 2 Asus nVidia 260 kort som flytter mye varme som må ut av kabinettet.

 

Pris: Max 3500kr

 

Noen som har en god anbefaling?

 

Vet dette er litt feil forum, men er det noen som evt har erfaringer med veskekjøling av nVidia 260 kort?

 

Er mange som kjøler sine nvidia kort med vannkjøling, så det er ikke noe problem. Men vill ikke råde deg til og kjøle 2stk GPU og 1stk CPU på bare en 240 radiator.

 

Ang. kabinett er det bare å velde å vrake. Som jeg sa i en annen tråd her, velger du et Lian Li, Antec eller Coolermaster så kan du nesten ikke feile. Men mine 2 siste kabinetter har vært et Haf 932 og nå bygger jeg i et Cosmos S. Begge disse har veldig gode vannkjølings muligheter. HAF:en har også 1stk 230mm vifte i front og 1stk 230mm på siden vid skjermkortene. Så 1stk 140mm vifte bak. Men det spørs hva du liker for design osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...