Gå til innhold

Lurer på en Think Tank Digital Holster..


Anbefalte innlegg

Har en god gammel Lowepro TLZ 1, som begynner å bli vel liten. Det var fullt nok med en 20D og 24-70, men med en 5D2 og 24-70 får jeg bare såvidt igjen glidelåsen.

 

Har hørt bra om Think Tanks Digital Holster-serie, og har lest litt om dem. Vurderer å få meg batterigrep en gang i fremtiden, så en Digital Holster 40 eller 50 virker fristende.

Kanskje en 50, så jeg også får plass til en fremtidig telezoom?

 

Noen som har erfaring med en sånn en, eventuelt andre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digital Holster 40 i utvidet tilstand vil ta 5D2 med grep og 70-200mm f2.8 (evt. 300mm f4) med solblenderen reversert.

 

Kjøpte selv denne, med det formål å ta mitt 450D med grep og Sigma 50-150mm f2.8. Dette gjør den i ikke-utvidet tilstand.

 

Personlig syns jeg Digital Holster 50 virket veldig stor.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Hmm - jo - Digital Holster 50 virker egentlig litt i største laget, tror 40 er passelig - i utvidet tilstand får man jo plass til 24-70 med solblender på..

Tror jeg skal se og klå litt i butikken - Fotovideo skal jo i teorien ha dem inne.

 

Har lest at Digital Holster utmerker seg ved å være forholdsvis kompakte i størrelsen - kanskje ikke fullt så enkelt å dra opp utstyret i full fart, men til gjengjeld skulle all plassen være utnyttet, så det ikke blir så store ytre mål.

Tror egentlig en sånn en er typen veske jeg ønsker meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...