Gå til innhold

Et program som du kan programere til at andre program starter under oppstart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har noen program som jeg vil skal starte når jeg starter maskien. så lurte på om det fins noen program eller metode som får disse til å starte når jeg starter maskinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke værre en å legge det til i

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

i registeret.

Evt bare flytt en snarvei til programmet i den mappa som heter Oppstart på Startmenyen.

Endret av fenderebest
Skrevet

Du trenger da ikke noe ekstra program for å få et program til å starte i oppstarten, det blir fullstendig unødvendig.

Som sagt det er ikke noe værre enn å kopiere snarveien til .exe filen inn i mappen som heter oppstart.

Skrevet
Du trenger da ikke noe ekstra program for å få et program til å starte i oppstarten, det blir fullstendig unødvendig.

Som sagt det er ikke noe værre enn å kopiere snarveien til .exe filen inn i mappen som heter oppstart.

Hvor ligger oppstart mappen da?

Skrevet

det fine med codestuff starter er, at man når som helst, på en lettvint måte kan koble programmer ( så mange man vil )på og fra i oppstartslisten.

Skrevet
det fine med codestuff starter er, at man når som helst, på en lettvint måte kan koble programmer ( så mange man vil )på og fra i oppstartslisten.

start->kjør->msconfig

gå til fanen oppstart. Her kan du krysse av for hva du vil ha i oppstarten.

Skrevet
start->kjør->msconfig

gå til fanen oppstart. Her kan du krysse av for hva du vil ha i oppstarten.

:cry: msconfig er desverre ikke så lettvint ( masete, når man starter på nytt igjen ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...