Jump to content
Sign in to follow this  
Barry White

Hvordan fjerne "dokumenter" i startmenyen?

Recommended Posts

det er bare å slette dem!

trykk høyre mustast beveg musen nedover til du kommer på slett. da trykker du venstre musknapp og svarer ja på beskjeden som kommer!

Høyreklikker du taskbar (der de fleste programmene ligger når de er minimerte;)) og velger properties, gå til ark-fan "advanced/avansert" og trykk clear, så er de borte.

hvor høy iq har du?

Se hvem som snakker...

Er det vår feil at du er lat og ikke orker å skrive 3 ekstra ord for å unngå misforståelser? Og du kommer ikke langt med den instillingen, ingen liker frekke småunger.

hvor høy iq har du? Skulle nesten trodd det var rundt 10  :lol: Det jeg mener ER: å fjerne "dokumenter" fra startmenyen...

nesten så jeg ikke gidder å svare etter en sånn kommentar... men likevel:

- høyre-klikk på tastbar

- properties

- startmenu

- sjekk at "start menu" er valgt og ikke "classic start menu"

- customize

- advanced

- under "start menu items" velger du hvilke elementer som skal vises på start menyen

sorry da! :grumpy: Jeg ønsker å fjerne "dokumenter" sånn at når noen trykker start, kommer ikke den opp! (like nedenfor "programmer"). Takk for forslag, men som sagt! Jeg har 2000!

PS! Jeg sikta til a_berg (han er en venn av meg)

sorry da!  :grumpy: Jeg ønsker å fjerne "dokumenter" sånn at når noen trykker start, kommer ikke den opp! (like nedenfor "programmer"). Takk for forslag, men som sagt! Jeg har 2000!  

PS! Jeg sikta til a_berg (han er en venn av meg)

my bad. så ikke at du hadde 2000....

hvor høy iq har du? Skulle nesten trodd det var rundt 10  :lol: Det jeg mener ER: å fjerne "dokumenter" fra startmenyen...

Hvor mange poeng har du i 3d mark 03?