Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel og ensom, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

jeg er en gutt på 22år, og har v?rt singel meste parten av livet mitt...vel hele livet mitt for å være helt ?rlig, men begynner egentlig å bli lei av singellivet. Men problemet er at jeg nesten ikke har noen venner igjen i denne byen (folk flytter i hytt å pine) Jeg er av den sjenerte typen, og sliter spesielt med å snakke med jenter rundt min egen alder. Jeg har prøvd nettdating og alt det der uten noe resultat, føler heller ikke for å gå ut alene i helgene. Nå begynner jeg å bli lei, oppgitt og frykter for et liv i ensomhet.. Hva skal jeg gjøre ?

Endret av Fatbeard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en venn som har andre venner er mye gjort, bli venner med folk gjennom andre venner er vel den greieste måten som finnes å bli kjent med nye på. Eller som Prome sier, gjennom en hobby (eller noe kanskje kan prøve ut?) hvor du vet det kommer til å være folk på din alder. Bare spørr om noen blir med på halvliter etter ________ (fyll inn).

Lenke til kommentar

Begynn på dansing? Damer elsker gutter som kan og danse, til og med de som ønsker å lære å danse.

 

Jo gå på byen alene. Det er beste sort. Jeg lykkes bedre alene enn med masse kompiser. Tiden går fra meg hvis jeg er med masse folk på byen. Drikk litte grann det gir deg mot. Men ikke drikk for mye. Passe brisen er tingen. Ikke mer. Begynner du å snøvle er det bare å gå hjem.

 

Trenger ikke å være for avansert. Kle deg greit. Matchende sko og belte etc. De i kles butikken er kjempe flinke til å hjelpe til. Si du skal ut å treffe damer på byen. Ikke bli for gjerrig nå da. En skjorte koster fort 1000 kroner! Gjerne sorte pene sko (nye, ikke skittne), sort dongri bukse, sort belte og en skjorte (ikke sort). Thats it.

 

Du trenger ikke engang å bruke avanserte sjekke linjer. Gå opp til en dame og hils på henne. Si at du er ute for å møte folk.... Hun finner fort ut om hun liker deg eller ikke.

 

Det du sier har ikke så mye å si. Les litt om kropps språk. Dating kanskje. Bare ikke si noe helt på trynet så klart.

 

Hvis du får avslag så bare ignorer det å gå videre. Snakk gjerne med en 10 damer eller mer i løpet av en kveld.

Endret av magnusr
Lenke til kommentar

Meld deg på et kurs i et eller annet, prat med folk du treffer tilfeldig på butikken, og hvorfor ikke gå ut alene? Kanskje du treffer noen hyggelige folk. Vær blid og glad, og hvis du er flau over å gå ut alene så bare fleip det bort. Uansett hvor mislykke man føler seg ovenfor andre, så vil ikke folk bry seg om det så lenge det virker som at du trives selv med situasjonen. Vær trygg med deg selv ovenfor andre, og hvis du ikke er det så må du bare late som. Det har du ingenting å tape på.

Lenke til kommentar

Det absolutt eneste du trenger å gjøre, er å tørre.

Det er kun din egen redsel som står i veien for å få kontakt med nye mennesker, og ikke minst nye jenter.

Man vinner ingen ting her i verden uten å ta sjangser, og det er nettopp det du må gjøre. Du må tørre å ta sjangsen på å kunne bli avvist, for å kunne vinne. Men så fort du tør, vil du se at en avvisning ikke er så ille som folk skal ha det til.

 

Tør å gå ut alene, og snakk med alle du ser. Ikke bare er det ufattelig morsomt, men du vil få en sinnsyk selvtillitsboost så fort du tør å ta sjangsen. :)

 

Ellers kan jeg også anbefale dansekurs. F.eks. Salsa. Få gutter der, og alle jentene som er der vil være veldig intressert i å finne ut av hva slags gutt du er, som har lyst til å lære deg en eksotisk dans. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...