marjusen Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Heisann. Er det mulig å få kjøpt M&M uten nøtter i norge? Har lett over alt, men finner det ingen steder. Kjøper allitd når jeg er utenlands da, i taxfree osv. Burde da være mulig å få tak i Norge også?? På nettbutikk el.l ?? Prøvd å google litt også, men lite å finne:( Takker for tips! Marius
Saft Suse Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Om du er villig til å strekke deg litt lenger er det mulig det er en av disse du leter etter? http://stores.shop.ebay.com/LooneyStuff-Foods Jeg husker å ha vært innom en norsk nettbutikk for mat og slikt en gang, men har ikke sjanse til å huske navn eller URL. Ikke er det sikkert de har M&M heller.
marjusen Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 litt drøyt å betale rundt 300 kroner for to poser;) hehe..var 100 kroner i frakt og 200 kroner for to poser:)
Scrim Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Bor du i nærheten av svenskegrensen så lønner det seg å kjøpe dem der. Jeg tror jeg ga rundt 30-40 kroner for 430G sist jeg var i Sverige, kjøpte to stk. faktisk. Himla godt!
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 litt drøyt å betale rundt 300 kroner for to poser;) hehe..var 100 kroner i frakt og 200 kroner for to poser:) Du har ikke misforstått litt nå? Det koster ca. 225 kr inkludert frakt for 24 poser, totalt 1,1 kg.
Star Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Mener å ha sett små pakker med M&M på Ultra sammen med annen amerikansk godis ( starburst, skittles etc. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå