Gå til innhold

kan noen forkjeller på SE w705 og w995?


Anbefalte innlegg

jeg har sett på disse to mobilene og står helt fast på hvm jeg skal velge.

hvis jeg kjøper w705 koster d meg 1 kr, mens w995 koster 2200 kr med samme abonnement. Er forskjellene på mobilene verdt den store prisforskjellen? Ser ikke noen forkjeller bortsett fra at kamera er 8 megapixel på w995 og 3,2 på w705. Kamera er ingen betydning for meg. er det noen her som har noen meninger på hvilken jeg bør velge eller vet om forksjeller på disse telefonene?:)

 

Takk for svar.... :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Om forskjellene på mobilene er verdt prisforskjellen føler jeg er opp til hver enkelt person og avgjøre, noen liker og bruke mere penger på mobiler enn andre, noen har mere penger og bruke på mobiler enn andre osv... :)

 

 

Det jeg kommer på i farta som skiller de er vel, at W995 har GPS, 0,2" større skjerm, 8megapixler, og om du vil bruke eget headset har den 3,5mm jack plugg direkte inn i telefonen.

Lenke til kommentar
det er en grunn til at 995 koster så mye mer, du får rett og slett mer. er ikke kamera, gps osv viktig for deg er 705 trygt. men støtter meg også opp til positiviteten rundt 995s byggekvalitet

 

Vel nå er ikke kamera på W995 noe å klappe for heller nytter ikke å bare se på megapix samt GPS på 705 er veldig god den... Ser at mange også nevner byggekvalitet den er nok hakket bedre men den er veldig god på W705 også så dette er heller ingen grunn for å velge den dyre W995 der heller... Jeg sitter egentlig igjen med bare bitte litte større skjerm, og 3,5mm jack plugg hvis det er så fælt med den lille overgangen. Jeg hadde kjøpt W715 rett og slett for at du får nesten en like bra telefon som er godt bygget og er like godt utstyrt som W995 uten om 3,5mmm jack pluggen... Alt dill dall som leveres med W995 vel det finner tusenvis av både filmer, spill etc gratis på nett hvis man er int i å ha slikt på en telefon...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
DU får med 8 gb og et veldig bra støyreduserende headsett på w995.

 

Hvorfor kalle det headsett når det er øreplugger? Minnekort koster jo 250,- men leveres også med inklusivt av mange til W715. Nå er musikkspilleren på disse to i særklasse og jeg hører ikke forskjell man må nok koble de til målere i såfall for å skille de...

post-80037-1248946915_thumb.jpg

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...