brune-ha Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Skrevet 11. mai 2003 Takk, ingen som veit... Søren ass, ingen andre som missliker det?
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 bra illustrasjon... Jeg er ikke sikker på om det går an i eldre windows'er enn XP, men du kan jo søke litt på google
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Du har jo en ganske mørk bakgrunn ser jeg, du kan jo prøve å sette skrivebordsfargen til svart, så demper det angsten littegrann :wink:
brune-ha Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Skrevet 11. mai 2003 Du har jo en ganske mørk bakgrunn ser jeg, du kan jo prøve å sette bakgrunnsfargen til svart, så demper det angsten littegrann :wink: Ja, kan jo sette fargen mørkere. Men det er ikke pointet. Men takk for tipset!
the_ruthless Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Er ikke helt sikker på hva som egentlig er målet her, men tror Microangelo er greia... Husker de hadde noe greie for ikon-gjennomsiktighet og sånt. (FOSI har en bra rip av greia.)
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 ok, du vil altså ha gjennomsiktige ikon? jeg trodde bare du ville fjerne den derre blå fargen rundt skrifta
brune-ha Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Skrevet 11. mai 2003 ok, du vil altså ha gjennomsiktige ikon? jeg trodde bare du ville fjerne den derre blå fargen rundt skrifta Næh.. Gjennomsiktig er det jeg vil ha
brune-ha Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Skrevet 11. mai 2003 Er ikke helt sikker på hva som egentlig er målet her, men tror Microangelo er greia... Husker de hadde noe greie for ikon-gjennomsiktighet og sånt. (FOSI har en bra rip av greia.) hmm takk.
the_ruthless Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Hyggelig å vite at noen enda har bruk for meg, på noe slags vis!
brune-ha Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Skrevet 12. mai 2003 Hyggelig å vite at noen enda har bruk for meg, på noe slags vis! Takk for din hjelp, 2000 er en drøm nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå