Gå til innhold

Dark Messiah of Might and Magic problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg startet nettopp å spille Dark Messiah of Might and Magic igjen, med nyformatert PC, og ble akkurat ferdig med prologen. (For de som vet hva jeg snakker om smile.gif ). Når loadingen starter for å gjøre klar Chapter 1 i Stonehelm, så bare avsluttes det til windows umiddelbart, uten feilmeldinger, og ikkeno delay (Altså den jobber ikke etter det), alt skjer bare så fort.

Jeg har Direct X 9, de nyeste skjermkortdriverne.

Noen som vet hva problemet er? :\

-Christian-

EDIT: Jeg måtte lage denne tråden igjen, fordi administrator lukket den fordi det var visst snakk om PIRATKOPIERING OG NEDLASTNING fordi jeg snakket om en crack. CDen min er fucka, så kom faen ikke å si at jeg har piratkopiert når jeg prøver å kose meg med et spill som tydeligvis ikke funker. faen så respektløst

Endret av Ch1337
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke dette spillet lansert via Steam?

Har du orginalen så bør du kanskje sørge for å laste ned en "backup" fra nettet, mener det finnes en som baseres på steam versjonen som skal fungere greit.

Ellers så går det ofte greit å ta kontakt med spillutgiveren og formidle serialen, da får man i mange tilfeller en ny erstatnings dvd.

Skrevet (endret)

Prøv å registrer serialen din i Steam.

I norske versjonen av Steam så må man trykke på "Aktiver et produkt i Steam...".

Endret av Hammarhaus
Skrevet

Nå er det også en kjent sak at dette spillet er et makkverk hva stabilitet angår. Såvidt jeg husker har jeg kun èn gang opplevd at spillet har gått knirkefritt. Dette på 4 ulike maskiner og OS.

Skrevet
Nå er det også en kjent sak at dette spillet er et makkverk hva stabilitet angår. Såvidt jeg husker har jeg kun èn gang opplevd at spillet har gått knirkefritt. Dette på 4 ulike maskiner og OS.

Sørgelig, men cracken fikset stabilitetsproblemene hos meg.

Mye av problemene med dette spillet (cd versjonen) var pga elendig kopibeskyttelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...