Gå til innhold

Ny gaming-stasjonær (helst Intel) maks 11k med tilbehør


Anbefalte innlegg

Eg skal kanskje kjøpe meg ein ny stasjonær, HDDen på laptopen klikka i april.

Pcen skal helst takle crysis på medium-high settings, kanskje med litt overklokking.

The Sims 3(systra mi sitt), Half Life 2, Gmod, Anno 1404 og gasnke mykje bruk av Stumbleupon er bruksområda ;) Skal kanskje brukast litt til Stop Motion Pro også (sjekk ut youtube-profilen min, svelemoe)

 

Eg har lest ganske mykje på internett om PC-bygging, eg er heilt noob på dette feltet.

Oppsettet eg har komt fram til er:

 

Hovedkort:Asus P5Q Pro

 

CPU:Intel Core 2 Duo E8400

 

RAM:Corsair TWIN2X DDR2 4096MB (2x2048MB)

 

Kabinett:Antec Nine Hundred Two

 

PSU:Corsays TX 650W

 

Harddisk:Hitachi Deskstar 7K1000.B 1TB SATA

 

Grafikk-kort: Sapphire Radeon HD 4890 1GB

 

DVD/CD:NEC AD-7203S

 

CPU vifte: Noctua NH-U12P

 

Handlevogn MED skjerm, tastatur, mus og surround-anlegg: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=100587

 

Trenger råd, helst nokon som kan presse ned prisen litt. Sidan eg er heilt noob i data-bygging, lurer eg også på om alt passar ilag?

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg treng eigentleg ikkje så høg oppløysing, og vil helst holde prisen nede litt...

 

Korleis har det seg at når eg startar eit emne, med ein ganske beskrivandes tittel, så får eg EIT kort svar som ikkje hjalp meg spesielt mykje, når eit emne som berre heiter "tips til innkjøp av pc" får eit veldig utfyllande svar og 67 visningar i løpet av ein dag? Eg syns det er unødvendig å skrive i retningslinjene korleis ting skal gjerast, når ein knapt får hjelp når ein gjer det rett...

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Vel noen raske ideer: mus, tastatur og skjerm synes jeg du har valgt litt feil. Jeg har et forslag her, men er ikke 100% sikker på mus og tastatur. Kanskje noen kan komme med innspill?

 

Takk, den lista var mykje betre enn mi. Men kva med kjølar til CPUen? Prolimatech megahalems kanskje? eller Noctua NH-U12(P)?

 

Edit: OS? ubuntu? Vista? XP? linux? windows 7???

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

er du intr i å ha noe oppgradere så er absolutt 1366 sokkelen å gå for. tror vel ikke det kommer til å komme så mye nytt på 775 lengre. så jeg ville absolutt ha lagt til ett par lapper ekstra og fått meg ett slik system :D og muligens kjøpt meg ett ekstra 4890 i tillegg og kjørt CF på de. får du "litt" ekstra krutt til crysis.

Endret av Gsx1000r
Lenke til kommentar
er du intr i å ha noe oppgradere så er absolutt 1366 sokkelen å gå for. tror vel ikke det kommer til å komme så mye nytt på 775 lengre. så jeg ville absolutt ha lagt til ett par lapper ekstra og fått meg ett slik system :D og muligens kjøpt meg ett ekstra 4890 i tillegg og kjørt CF på de. får du "litt" ekstra krutt til crysis.

 

Takk for hjelp:D treng ein noko ekstrautstyr for å kjøre corssfire? har hørt litt om SLI-bridge eller connector og sånt... kan nokon forklare litt?

 

Viss han skal ta med enda et 4890 sprenger han jo budsjettet helt. Et 4890 holder nok det, også evt. kjøpe et til en gang i framtiden.

 

Ja, med mindre eg vinn i lotto sprenger det nok budsjettet litt :p

extra-spørsmål: må grafikk-korta vere av samme type for å gjere CrossfireX? som 4890 og 4870?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...