Gå til innhold

Warhammer Online: Leter etter norsk War guild

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken server er det en bra norsk guild på? vurderer å starte med Warhammer igjen.

men vil helst spille på en bra server som ikke er underpopulated og har en aktiv norsk guild.

mvh Tim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil helst spille destruction, men om det er en order guild md mange norske på en viss server så kommer jeg og 2 kamerater tilbake og spiller. vi spillte Destruction på Karak Eight Peaks i fjord. jeg har en 26 sorc og kameratene mine har lvl 20 shaman og witch elf. har titta over forumet her og sett litt hvor folk spiller, men veldig få sier om dem spiller order eller destro.

sorry for dobbelpost, men vil ha svar litt kjappt siden vi har veldig lyst til å begynne igjen men vil ikke starte før vi vet hvilken server vi skal spille på.

Skrevet

Hehe veldig lite aktivitet på forumet her på dette spillet, noe som er trist siden jeg spiller det hver dag.

Er ikke i noe helnorsk guild da jeg ikke trivest helt i rene norske guilds i mmo spill.

Men det er nok størst kjangs på k8p serveren da den er vel mest poppulær.

Har sett i postene her at det er litt norske guilds rundt så om du blar igjennom dem så finner du nok noen.

Finner dere et så skrik ut og bli litt aktive på forumet her, hadde våre kjekt og fått lest noen nye poster hver dag.

Ellers så tror jeg det beste forumet er :

http://www.warhammeralliance.com/

mye gode nyeheter som man ikke får med seg som popper opp der, samt er vel forum for hver klasse og server.

Muligt du kan lage en post på forumet der, vil tro du får lettere svar her en dette gudsforlatte forumet :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...