Gå til innhold

(DVI + audio) -> HDMI, én kabel i stedet for to (tre)?


Anbefalte innlegg

Hei, eg bruker PC til å spele av film og musikk i naborommet (TV-stova), men har egentlig ingen gode kabelløsninger. Eg har to phonokabler + ein DVI-kabel som slynger seg ut av mediarommet til TV-stova, men lurer på om det finnes enkle og rimelege løsninger for å kjøre DVI og phono-kablene inn i ein "boks" for deretter å strekke ein liten HDMI-kabel inn i forsterkeren i TV-stova.

 

Eg søkte fram denne:

https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo

 

men den var sinnsvakt dyr!? Eller er det dette prisnivået slike ting befinner seg på?

 

Skjermkortet mitt HD 4870 har kun DVI-utganger, så lyden må hentes inn frå hovedkortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkte kjapt opp HD 4870, og så vidt eg kan sjå kan du hente ut lyd frå kortet med ein DVI-HDMI-overgang. Mange skjermkort kjem i dag med støtte for audio gjennom DVI-porten som du kan få over til HDMI med ein overgang som følger med kortet. Har du sjekka manualen til kortet?

Lenke til kommentar
Søkte kjapt opp HD 4870, og så vidt eg kan sjå kan du hente ut lyd frå kortet med ein DVI-HDMI-overgang. Mange skjermkort kjem i dag med støtte for audio gjennom DVI-porten som du kan få over til HDMI med ein overgang som følger med kortet. Har du sjekka manualen til kortet?

 

Eg forstod det slik at DVI ikkje kan sende audio og at DVI-utgangene på skjermkortet dermed var "kroken på døra" allerede der...? Er dessverre i ukjent terreng her, og atpåtil så bruker eg to høyttalere VED pc-en til speling og musikk på mediarommet, mens det hadde vore kjekt å berre skru på ein boks og sende både lyd og bilde ut i TV-stova når eg ville sjå film. Slik det fungerer no så sender eg lyd frå PCen inn til ein soundforge mikser. Den kan enten sende lyd til høyttalerne ved PCen min, eller til TV-stova, dette regulerer eg ved å skru på volumknottene på de to forskjellige outputene.

 

Men no går det ca 3,5 cm med kabler (phonokabler og dvi) som ikkje ser særlig fint ut for å vere ærlig. Dersom det var en mulighet å hente lyden frå phonokablene på mikseren min og "blande" med DVI-signalene frå skjermkortet mitt og sende via HDMI til forsterkeren i TV-stova så hadde det vore sjef.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...