Trolltyv Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Nå har jeg spilt over 7 år me CS 1.6 og alltid hatt 100fps. Jeg vet hva som er forskjellen med å ha 60fps og 100fps, for de som ikke vet så kjører 1.6 mer smooth med 60fps og med 100fps så går siktet kjappere sammen og man skyter fortere. Jeg har oppdatert til nyeste Nvidia drivere (8800GT), tar av V-sync - Force OFF. Starter opp 1.6 ved å skrive i console net_graph 3 og fps_max 101, men ingen forandring av fps'en. Det jeg merker er at når jeg kommer inn i 1.6 med net_graph 3 på eller joiner en server så hopper fps'en til 100 men går ned til 60fps igjen som normalt. Ville likt å sett noen av dere som bruker Windows 7 og kjører 1.6 med 100fps?
Trolltyv Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 Hmm, kunne ikke trykke på Rediger knappen... Jaja. Jeg er på jobben nå da, men lurer på om Powerstrip skal fungere bra?
Merko Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Hmm, kunne ikke trykke på Rediger knappen... Jaja. Jeg er på jobben nå da, men lurer på om Powerstrip skal fungere bra? Powerstrip gjør vel bare skjermen lysere\mørkere og slikt, eller? Jeg kjører forresten Windows 7 med CS i 100fps uten problemer. Sikker på at V-Sync er av? hvilken CPU har du?
Trolltyv Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Har Intel Core 2 Due E8400 3.0GHz. Tror det skal vist være problem med OpenGL fra Windows 7, den støtter ikke OpenGL skikkelig. Program som heter RivaTuner kan fungere, men er ikke sikker siden jeg er på jobben nå. Men siden du klarer 100fps med Windows 7 så fatter ikke jeg at det funker her.
fflex Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Kjører selv Windows 7 64 bits - 100 fps uten problemer. Jeg har gått inn i nvidia control panel og styrt 3d innstillingene spesifikt for cs, "force off" på v-sync. Endret 8. juli 2009 av fflex
Trolltyv Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Det jeg gjør og alltid gjør er å sjekke om V-sync er av. Første gangen jeg har vert borti å slitt med å få 100fps, orker ikke 60fps. Kjørte helt fint 100fps med Vista.
Trolltyv Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Da klarte jeg det! Lasta ned RivaTuner, men hadde litt problemer med det og siden nVidia driveren blei ikke oppdaga inni RivaTuner sin Driver Settings. Måtte vist skrive inn driver versjonen for å få den til å fungere skikkelig. Windows 7 støtter ikke OpenGL, så det er bare drivers så har oppgaven til å gi oss OpenGL. Sånn som nVidia og ATI. Så nå sitter jeg endelig her med 100fps!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå