Tenaciously Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Har lyst på en 3Gs 16GB når den kommer! Hvor mye vil det koste på det billigste? Liker tanken på å kjøpe fra netcom eller telenor, ha den en måned for å så kjøpe meg fri fra abonnemens og lås. Da for jeg med garantien i behold! :EDIT: Grunnen til at jeg vil ha en 3Gs er at jeg kjøpte en iPod Touch til jul med 8GB og jeg trenger mere. + At den har et brukbart kamera, ringe, mms, sms, RASKERE, tethering osv... Endret 6. juli 2009 av Knut-A
Fettnabben Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Ettersom Apple satt ned prisen på iPhone 3G til kun 99$ og satt prisene på de to 3Gs modellene til 199$ og 299$ vil jeg tro at prisene her i Norge blir noe av det samme som iPhone 3G kostet når den kom ut, men 32GB versjonen noe dyrere. Men ikke så altfor ille da altså=)
Jada-jada Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Les nettavisen i dag... 16GB uten abn 8300,- 32GB 9499,- og den kommer på det norske markede i morgen (høl i hue priser) Endret 8. juli 2009 av Jada-jada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå