Gå til innhold

Problemer med internett fra GET


Anbefalte innlegg

Noen andre som har get sitt internett og mye problemer med at nettet detter ut? Nettet detter ut minst 1 gang til dagen og det er borte alt ifra 10 min til et par timer. Get svarer bare med at det er en støykilde som påvirker linjen, og at de ikke kan gjøre noe med det. Noen andre som har lignende opplevelser eller løsninger? Har ikke mulighet til å bytte nettlevrandør. Hadde gjort det ganske fort hvis det var mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre som har get sitt internett og mye problemer med at nettet detter ut? Nettet detter ut minst 1 gang til dagen og det er borte alt ifra 10 min til et par timer. Get svarer bare med at det er en støykilde som påvirker linjen, og at de ikke kan gjøre noe med det. Noen andre som har lignende opplevelser eller løsninger? Har ikke mulighet til å bytte nettlevrandør. Hadde gjort det ganske fort hvis det var mulig.

 

Om du får til svar at det er stöykilder, så bör du kanskje undersöke hvor disse stöykildene er. Om det er noe på GET sin del eller din egen, i forhold til hvem som bör fikse det :)

Lenke til kommentar
Noen andre som har get sitt internett og mye problemer med at nettet detter ut? Nettet detter ut minst 1 gang til dagen og det er borte alt ifra 10 min til et par timer. Get svarer bare med at det er en støykilde som påvirker linjen, og at de ikke kan gjøre noe med det. Noen andre som har lignende opplevelser eller løsninger? Har ikke mulighet til å bytte nettlevrandør. Hadde gjort det ganske fort hvis det var mulig.

 

Om du får til svar at det er stöykilder, så bör du kanskje undersöke hvor disse stöykildene er. Om det er noe på GET sin del eller din egen, i forhold til hvem som bör fikse det :)

 

Get sier at det ikke er vårt problem, ellers deres. Kan være en støykilde som er et par hus oppi gata. De har ikke peiling i det hele tatt hva det er.

Lenke til kommentar

Vist det er støy i get sitt nett, eller det er noen av naboene dine som lager kluss for get så er det get sitt problem.

 

Mao. det er get som må rydde opp. Skulle det vise seg at feilen ligger i ditt hus tar de seg sikker betalt, men det er uansett get som må finne ut hvor feilen ligger.

 

Synes ikke det er noe holdbar svar at du bare må leve med at internett er nede i noen timer nå og da pga. at vi ikke vet hva som fåregår..... :scared:

Lenke til kommentar

Bah, sitter selv og får elendig support fra Get nå.

Begynner virkelig å angre på at jeg byttet til Get, så dårlig support har jeg ikke fått fra NGT på sitt verste engang..

 

Edit: Og de sier at det er støy her også, men klarer ikke å få sendt ut noen tekniker iløpet av noen fornuftig tid til å sjekke det ut.

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...