Eirik Skrevet 19. august 2009 Forfatter Skrevet 19. august 2009 Sant! Får se om ikke det blir en skikkelig lakkeringsguide etterhvert. Personlig primer jeg ikke
Eirik Skrevet 24. august 2009 Forfatter Skrevet 24. august 2009 Har fått gjort mye Men bestemte meg for å ta en giga-update når alt er ferdig Under en uke til hvis jeg får somla meg til å bestillt glass
Eirik Skrevet 24. august 2009 Forfatter Skrevet 24. august 2009 Har brukt mye tid på å feste komponentene godt Så det blir to glassplater. På innsiden ser det helt jævlig ut, men komponentene sitter som støpt. Det er det viktigste, da hele opplegget skal stå på høykant. Har gjort noen små tabber på logistikken her og der, men mer om det i siste update
CorporalClegg Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Eirik, nå somler du veldig med å oppdatere!
Eirik Skrevet 26. august 2009 Forfatter Skrevet 26. august 2009 (endret) Ja. Jeg somler med å gjøre det ferdig Update kommer i giga-size, med siste bit. Har ikke tid til å skrive noen updater før jeg blir ferdig Skal se hva jeg får gjort i morgen, så jeg får bestillt glass. Helga er fri, så da blir det nok mye arbeid Helga er fri, så da blir det nok mye arbeid Nydelig formulert, Eirik. Endret 26. august 2009 av Wikipedersen
Eirik Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 Var meningen å fikse alt klart til glassbestiling idag, men et sammenstøt med gulvet som resulterte i et lengre besøk til legevakten hindret meg I morgen er det dog bygging på agendaen
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Ja.. ehm... øhh.. Tiden strekker ikke til med fullt kjør på skole osv. Vanskelig å finne tid og krefter til å gjøre ting ferdig. Men NÅ. NÅ mine venner, er det høstferie. Skal få ting ferdig på fort nå, så det kommer updater over de neste dagene Beklager, men ting tar tid. Tid jeg ikke har
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Skrevet 10. oktober 2009 Nå har jeg brukt noen timer på å bygge, tenke og montere. Gutter, let's face it: det går ikke Vurderer nå veldig sterkt å bare kjøpe nytt HK og et OK kabinett. Jeg har ikke tid til å drive med et prosjekt som jeg i utgangspunktet ikke har tro på.. Synd, for jeg skuffer megselv litt her, men sånn er det.
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Hva med å kjøpe noe hardware du kan bruke i dette kabinettet?
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Skrevet 10. oktober 2009 Joda, det kunne gått. Problemet er fortsatt at jeg ikke har tid til å gjøre det ferdig
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Tid er ofte ett problem ja. Og du skulle kanskje hatt HTPCen nå? Men det kommer jo alltids mer tid senere... Endret 10. oktober 2009 av Mr.Anki
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kjedelig å ha hardware liggende som man ikke kan bruke til noe Får på plass PC'en nå, så kommer jeg sterkere tilbake med en skikkelig casemod på nyåret! Endret 10. oktober 2009 av Wikipedersen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå