M-10 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 jeg begynte og spille cod 4 i går.. det funka ganske fint til nå.. singelplayer funker helt fint, men når jeg ska spille multiplayer kom jeg ikke in. det sto (iw3mp.exe program has stopped working".) jeg gikk på forum og lette etter svar og der sa de jeg skulle plogge in mikrofon eller headseat, og da kom jeg inn til spille, men når jeg går inn i et spill (server) går spille av og i en rute står dette (iw3mp.exe program has stopped working".) pcn er helt ny og det er ingen andre problemer uten om det ? svar meg xD :!:
Turbo sindre Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Lastet ned nyeste patch og oppdatert punkbuster?
M-10 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Lastet ned nyeste patch og oppdatert punkbuster? ja
M-10 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Lastet ned nyeste patch og oppdatert punkbuster? nå funka det :D lasta ner uptates for punkbuster
Kasp0me Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Plugg inn en microfon Det funka på gamlemaskina mi. Uansett hvor latterlig det er! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå