Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5699,- på Elprice. må vel være billigst til nå? :thumbup:

http://www.elprice.no/tele/mobil-samsung/s...i-gt-i8000kkrxe

Nei 5269 på wwwmegastorenorge.no

Joda, skal du kjøpe ifra utlandet får du den nok billigere. Kan sikkert finne en fra Singapore, hvor den allerede er sluppet, til en enda billigere pris.

megastore er svensk, men du slipper å betale toll. Men hvilke sider fra singapor kan du kjøpe fra?? Har ikke funnet noen, kan du poste en link til siden hvis du finner noe!!

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen nettbutikker fra Singapore, men de finnes sikkert. Alternativt kan man jo kjøpe fra ebay. F.eks denne til rundt 3500,- :

http://cgi.ebay.com/New-Samsung-I8000-Omni...id=p3286.c0.m14

 

Kjøpte min gamle i900 fra Singapore www.whymobile.com. Gikk veldig greit, om jeg husker rett slapp jeg momsen i Norge(muligens bare flaks).

 

vet ikke om de har 16GB versjonen, kan heller ikke noe om kursen så jeg vet ikke om det er en billig side nå, var det da jeg kjøpte i900

Lenke til kommentar
Kjøpte min gamle i900 fra Singapore www.whymobile.com. Gikk veldig greit, om jeg husker rett slapp jeg momsen i Norge(muligens bare flaks).

 

vet ikke om de har 16GB versjonen, kan heller ikke noe om kursen så jeg vet ikke om det er en billig side nå, var det da jeg kjøpte i900

Den koster SGD $750, som tilsvarer rundt 3100,- De selger faktsik også Touch Diamond 2 til den prisen - go figure...

Iphone der går for 1330 SGD, så jeg kan ikke skjønne annet enn at Omniaen er billig...

Lenke til kommentar
Kjøpte min gamle i900 fra Singapore www.whymobile.com. Gikk veldig greit, om jeg husker rett slapp jeg momsen i Norge(muligens bare flaks).

 

vet ikke om de har 16GB versjonen, kan heller ikke noe om kursen så jeg vet ikke om det er en billig side nå, var det da jeg kjøpte i900

Den koster SGD $750, som tilsvarer rundt 3100,- De selger faktsik også Touch Diamond 2 til den prisen - go figure...

Iphone der går for 1330 SGD, så jeg kan ikke skjønne annet enn at Omniaen er billig...

 

de sender ikke til norge

Lenke til kommentar
Kjøpte min gamle i900 fra Singapore www.whymobile.com. Gikk veldig greit, om jeg husker rett slapp jeg momsen i Norge(muligens bare flaks).

 

vet ikke om de har 16GB versjonen, kan heller ikke noe om kursen så jeg vet ikke om det er en billig side nå, var det da jeg kjøpte i900

Den koster SGD $750, som tilsvarer rundt 3100,- De selger faktsik også Touch Diamond 2 til den prisen - go figure...

Iphone der går for 1330 SGD, så jeg kan ikke skjønne annet enn at Omniaen er billig...

 

de sender ikke til norge

 

De sendte som sagt en i900 til meg, send dem en mail og hør med dem

Lenke til kommentar
Jeeeees... Då gjekk eg for Omnia HD i staden.

 

 

Og.. Det er ikkje lenger sikkert at samsung omnia 2 har 800 MHz likevel men 667MHz

 

Kilde: http://www.gsmarena.com/samsung_i8000_omni...-review-388.php

 

 

å joda den har 800MHz,bare se og hør på youtube filmene om tlf der sier de at den har 800MHz:)

 

dette sa de fra pocketnow.com : "Allow me to help clear some things up.

 

The Omnia II was at first rumored to have a 667MHz CPU. It turns out that it actually has an 800MHz CPU.

 

It looks like that the "L" version is a speculated variant of the i8000 that would land on AT&T in the US. As of now, it looks like AT&T won't be getting the Omnia II, so you can pretty much ignore that. I've contacted the webmaster of PDAdb.net about it."

__________________

Brandon Miniman

Lenke til kommentar

Og i alle fall, er det ikke sikkert at forskjellen mellom 667 og 800 hadde vært merkbar. Kommer an på type cpu osv.

Fra gsmarena:

"... it’s just numbers we’re talking here. If you think that calling it 667MHz makes Omnia II a worse performer, you’re wrong. The clock rate of a processor is only useful for providing comparisons between computer chips in the same processor family and generation and is hardly useful for direct comparison between competing mobile platforms."

Lenke til kommentar
Og i alle fall, er det ikke sikkert at forskjellen mellom 667 og 800 hadde vært merkbar. Kommer an på type cpu osv.

Fra gsmarena:

"... it’s just numbers we’re talking here. If you think that calling it 667MHz makes Omnia II a worse performer, you’re wrong. The clock rate of a processor is only useful for providing comparisons between computer chips in the same processor family and generation and is hardly useful for direct comparison between competing mobile platforms."

 

noen som vet sikkert at denne tlf kommer med norsk windows den 19/9-09.

ser at amobil ikke har denne med på september mobilene.

Lenke til kommentar
Og i alle fall, er det ikke sikkert at forskjellen mellom 667 og 800 hadde vært merkbar. Kommer an på type cpu osv.

Fra gsmarena:

"... it’s just numbers we’re talking here. If you think that calling it 667MHz makes Omnia II a worse performer, you’re wrong. The clock rate of a processor is only useful for providing comparisons between computer chips in the same processor family and generation and is hardly useful for direct comparison between competing mobile platforms."

 

noen som vet sikkert at denne tlf kommer med norsk windows den 19/9-09.

ser at amobil ikke har denne med på september mobilene.

 

ja den kommer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...