Gå til innhold

Er RYP å anbefale? :)


Anbefalte innlegg

Jeg trenger et treningsprogram jeg kan følge i tiden fremover. Er 18 år og ønsker i bunn å grunn å bli litt større, utvide muskelmassen litt. Planen er å trene Mandag, onsdag og fredag, men nå i Juli har jeg kun mulighet til å trene mandag, tirsdag og torsdag, grunnet begrensede åpningstider på treningstudioet. Har ingen å trene sammen med, så vil helst ungå benkpress.

 

Lastet ned RYP opplegget og syntes det virker greit. Er det noen andre her som følger programmet og kan dele noen erfaringer? Hvordan skal jeg forresten gjøre det når jeg kun kan trene Mandag, Tirsdag og Torsdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger et treningsprogram jeg kan følge i tiden fremover. Er 18 år og ønsker i bunn å grunn å bli litt større, utvide muskelmassen litt. Planen er å trene Mandag, onsdag og fredag, men nå i Juli har jeg kun mulighet til å trene mandag, tirsdag og torsdag, grunnet begrensede åpningstider på treningstudioet. Har ingen å trene sammen med, så vil helst ungå benkpress.

 

Lastet ned RYP opplegget og syntes det virker greit. Er det noen andre her som følger programmet og kan dele noen erfaringer? Hvordan skal jeg forresten gjøre det når jeg kun kan trene Mandag, Tirsdag og Torsdag?

 

Anbefaler RYP på det varmeste. Programmet er nettopp rettet mot muskelvekst og en vil få gode økninger av det. Les igjennom det gratis heftet du finner på RYP sine hjemmesider. Der vil du få svar på de fleste av spørsmålene dine. Ideelt sett så er det lurt å ha 48timers hvile imellom hver styrkeøkt, men det kan hende at det går greit i startfasen av programmet å trene mandag og tirsdag etter hverandre, siden øktene i begynnelsen er ganske lett.

 

PS: I RYP kjører man i hovedsak ikke benkpress, men hantelpress. http://www.tn.no/guide.aspx?id=86

Lenke til kommentar
Jeg trenger et treningsprogram jeg kan følge i tiden fremover. Er 18 år og ønsker i bunn å grunn å bli litt større, utvide muskelmassen litt. Planen er å trene Mandag, onsdag og fredag, men nå i Juli har jeg kun mulighet til å trene mandag, tirsdag og torsdag, grunnet begrensede åpningstider på treningstudioet. Har ingen å trene sammen med, så vil helst ungå benkpress.

 

Lastet ned RYP opplegget og syntes det virker greit. Er det noen andre her som følger programmet og kan dele noen erfaringer? Hvordan skal jeg forresten gjøre det når jeg kun kan trene Mandag, Tirsdag og Torsdag?

 

Kommer nok frem til en løsning! Skjønner ikke hvordan folk "har tid" til så mange måltider i løpet av dagen + trene og hvile til riktig tid, feks så kan man jo ikke gå å spise i hytt og pine når man jobber!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...