Gå til innhold

Her er juli-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone 3GS fikk ikke lov til å bli med på artikkelfesten fordi?

 

For iphone har brukt opp kvoten sin på antall artikkeler de får lov til og være med i..

Eller så har de bare glemt og føre den opp på listen over Juli-modellene..

 

Jeg elsker rett og slett Nokia E52, akkurat fått Touch Pro 2 i lommen, men allikavel frister den..

Lenke til kommentar

Årsaken til at Iphone 3GS ikke var med var at saken ble laget før det ble klart at salgsstart for Iphone var 31. juli.

Ang. Jet kan jeg ikke se annet enn at det er en glipp fra Samsungs PR-byrås side.

 

Begge telefonene er nå lagt til i saken :)

Lenke til kommentar
Paradoksalt nok har ikke Snap støtte for Wi-fi, slik at du kan laste ned e-post gratis innenfor trådløse soner.

02/07-2009 : 14:12

Så Snap har ikke wifi altså? Da lurer jeg på åssen versjon min Snap er da. SnapWifi? inv_biggrin.gif

02/07-2009 : 14:29

Snap har Wi-fi ja, beklager leifen. Den er nå rettet opp.

05/07-2009 : 10:12

Paradoksalt nok har ikke Snap støtte for Wi-fi, slik at du kan laste ned e-post gratis innenfor trådløse soner.

 

Ok - HAR den Wifi eller har den IKKE Wifi?

 

Edit: Og hvor blir det av Andoid-telefonene :(

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Paradoksalt nok har ikke Snap støtte for Wi-fi, slik at du kan laste ned e-post gratis innenfor trådløse soner.

02/07-2009 : 14:12

Så Snap har ikke wifi altså? Da lurer jeg på åssen versjon min Snap er da. SnapWifi? inv_biggrin.gif

02/07-2009 : 14:29

Snap har Wi-fi ja, beklager leifen. Den er nå rettet opp.

05/07-2009 : 10:12

Paradoksalt nok har ikke Snap støtte for Wi-fi, slik at du kan laste ned e-post gratis innenfor trådløse soner.

 

Ok - HAR den Wifi eller har den IKKE Wifi?

 

Sånn, fikset for andre gang! :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...