DaXoN Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jeg er ikke en stor fan av privat server egentlig men jeg har prøvd et par her og der og funnet ut at noen av de er gøye noen av de er teite og noen av de er bra jeg spiller selfølgelig normal wow også men jeg savner noe sykt den gamle tiden og lage et 10-20 personer raid og så og si voldta bwl / AQ20-40 og duo / solo molten core og ZG er ikke så utrolig gøy =/ spesielt ikke når den plassen jeg vil er old naxx =/ Derfor jeg spør her etter noen saklig og ordentlig tilbakemeldinger om det er noen som har noen ide om det finnes en ordentlig Priv server der man kan spiller på lvl 60 som faktis fungere så bra at man kan finne 30-40 stk hoppe in i et guild og cleare ut naxx40 som i gamle dager =) Vis man ikke vil svare i tråden er det bare og sende meg en priv melding mvh DaXoN
E7ite Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Har ikkje Blizz snakka om å implementa sånn level cap. At du betaler 10g slutt og få Xp. 10 gold til så kan du få XP. Snakk om 3.2 på wow.com
Hel Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Har ikkje Blizz snakka om å implementa sånn level cap. At du betaler 10g slutt og få Xp. 10 gold til så kan du få XP. Snakk om 3.2 på wow.com Da har man nye talents, nytt gear og fremdeles ingen old naxx..
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 ah, jeg og en venn har snakket om akkurat dette. Hadde vært så konge om Blizz satte opp en old school vanilla wow med level cap 60. Dog tvilsomt at det skjer.
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Det måtte i så fall være noen som hadde en server som var satt til før 3.0 for at naxx skulle være det. For at det skulle være som før TBC så måtte du helt tilbake til 2.0 og det tror jeg ikke noen har.
Nerdepappa Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Vis jeg husker rett, så kommer vist ikke Blizzard til å sett opp den type server.
Ercles Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Blizzard sa også at faction change aldri kom til å skje heller. Så det er lov å håpe, men jeg har mine tvil.
mad_arab Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Har ikkje Blizz snakka om å implementa sånn level cap. At du betaler 10g slutt og få Xp. 10 gold til så kan du få XP. Snakk om 3.2 på wow.com Vil påstå at jeg har fulgt ganske godt med, men har aldri sett noen uttalelse om dette.
Ercles Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Level cap er bekreftet, men jeg har ikke hørt noe som helst om at det skal koste noe. Vi har allerede begynt å planlegge Old School raids i guildet jeg er i.
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Koster 10g og stoppe expen din ja, så koster det 10g til for å begynne og få exp igjen.
Skavhaug Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg var med i ett slik "Old School" guild for noen måneder siden! Det var ikke morsomt i det hele tatt, one shotta så og si alt i Mc og Bwl med 20-30 ganske dårlig geara level 60 characters Edit: For att det i det hele tatt skal være noe gøy med Pre-Tbc guild må du nesten helt tilbake til 1.12 patchen. De nye talentsan ødelegger alt for mye, kan jo evt la være å bruke de da:p Endret 2. juli 2009 av Skavhaug
nazrm Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Koster 10g og stoppe expen din ja, så koster det 10g til for å begynne og få exp igjen. Rimelig sikker på at dette bare gjelder XP gained i BATTLEGROUNDS. Ikke "vanlig xp". Men gjenstår å se.
DisplayName123 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Fra PTR patch notes: # Players who do not wish to gain experience through PvP can visit Behsten in Stormwind or Slahtz in Orgrimmar - both located near the Battlemasters in either city - and turn off all experience accumulation for the cost of 10 gold.# Disabling experience gains will prevent a player from gaining experience through any means available in the game.
GRendal Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Nostalgi er en vakker og farlig ting. Er veldig lett å tenke tilbake på alt som var morsomt, og glemme at det dårlige. De minnene man har fra Oldschool raids er gjerne en kombinasjon av det faktum at det var eneste måte å få bra gear på, derfor hevet det deg over alle andre. Samtidig var det status å være i disse instansene, siden det ble regnet som "hardcore". Mye av det store med MC BWL AQ40 var ikke instancen i seg selv, men det å være der som en raider og den respekten og vissheten om at du var Creme de la creme av raiders. Jeg har selv prøvd å gjenskape dette med magen min, men det blir ikke i nærheten av det samme. I tillegg er Level 60 verdenen helt død, instansene er nerfa til helvete, mange av encounterne fungerer ikke engang lenger, osv osv. Du kjeder deg ihjel etter et par dager, trust me. Sjekk magen min om dere lurer på gear, Malhavoc på chromaggus. Kan sikkert selge den og, hvis noen er keen på en full t2.5 mage. Peace.
Foxboron Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 (endret) .... skal vi see: - vanilla serverne må ha et eget team som jobber med bugs - eget team for patcher - de må nedgradere grafikken - nedgradere evt spill motorer - buffe/nerfe bosses/classer - ta vekk evt classer og spells. bare jeg som ser stresse i dette? Endret 4. juli 2009 av Foxboron
Foxboron Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Nedgradere grafikk og spillmotorer? mhm, ny expansion = ny ting som legges til i spillmotoren til spille.
Ercles Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Det er da bare å fjerne de elementene? Grafikkmotoren i WoW har nok alltid vært den, uten at jeg skal si det helt sikkert.
Foxboron Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Det er da bare å fjerne de elementene? Grafikkmotoren i WoW har nok alltid vært den, uten at jeg skal si det helt sikkert. lett og si, men vanskeligere og gjøre det er veldig sikker på at de har forbedra grafikkmotoren noe. så ahr vi en ting til: blizz har ikke lenger de folka som jobba med vanilla, og det er de som vet hvordan de koda det ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå