Gå til innhold

Anime - Original japansk eller Engelsk dubb?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel litt så som så, jeg foretrekker japansk tale (men jeg ser helst filmer/serier på originalspråk uansett hvilket språk det er, fransk, spansk, japansk, engelsk, portugisisk you name it, helst originalspråk med undertekst på engelsk/norsk)

 

Men, dette blir jo bare det jeg er vant med og det jeg liker, prøv å se den både på engelsk og japans, så finner du fort ut hva du liker best.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Det er ingen Engelsk dubb som i det hele tatt kommer i nærheten av kveliteten på de japanske voice-actorene. Jeg ser megen skjelden noe som helst dubbet, jeg mener det ødelegger filmen, og anime er inget untak.

 

Å dubbe anime er etter min mening å desikrere et kunstverk. De engelske Naruto voice-actorene burde skamme seg.

Lenke til kommentar
Det er ingen Engelsk dubb som i det hele tatt kommer i nærheten av kveliteten på de japanske voice-actorene. Jeg ser megen skjelden noe som helst dubbet, jeg mener det ødelegger filmen, og anime er inget untak.

 

Å dubbe anime er etter min mening å desikrere et kunstverk. De engelske Naruto voice-actorene burde skamme seg.

 

Vel, sjå på wolf's rain. Der kan sjå skikkelig bra dub :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...