m_8 Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Hei, jeg har overtatt en bruker (ikke her) som ikke er registrert med min epost eller fødselsdato. For å gjøre bruekren min, må jeg vite hvlke fødseldato den er registrert med. finnes det et program som finner ut av det? Har hørt snakk om det. Takk på forhånd
Myst Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Kan du ikke bare spørre den personen du har overtatt fra? Hvis den personen ga deg den kontoen bevisst, burde det ikke være noe problem. I motsatt fall kan det være et forsøk på hacking vi har med å gjøre, og det er ikke lov. Eller du kan sende brev til admin/moderator for det forumet og be om opplysninger, med tillatelse fra den andre personen.
m_8 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Skrevet 1. juli 2009 Brukeren har et ganske pent navn, og det er ikke et forum. Han valgte å si passordet sitt til alle, og det var førstemann til mølla
Myst Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ok, og du har ingen muligheter til å komme i kontakt med han? Det er den beste løsningen jeg kan gi. Kanskje andre vet om andre måter.
m_8 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Skrevet 1. juli 2009 Takk for svar. Men trenger fler, er ganske sikker på at ikke han engang vet hva han registrerte med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå