Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

keen på dama til kameraten


Anbefalte innlegg

Trådstarter her,

-det kan være dumt å hele tiden neglisjere sine egne drifter og lyster. dyrisk mener tydeligvis mange, men hvor morsomt er det å bare leve etter boka fra punkt til prikke? bør også nevnes at de har barn. ellers er hun ganske vill og virker som har vært utro før. og ja, han er klar over at hun er litt vill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trådstarter her,

-det kan være dumt å hele tiden neglisjere sine egne drifter og lyster. dyrisk mener tydeligvis mange, men hvor morsomt er det å bare leve etter boka fra punkt til prikke? bør også nevnes at de har barn. ellers er hun ganske vill og virker som har vært utro før. og ja, han er klar over at hun er litt vill.

 

vil du ha dette på din samvittighet? værsågod

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Urelatert til saken:

Den der "kjærester kommer og går, mens venner består" har alltid vært motstridende i forhold til egne erfaringer. Men for andres vedkommende, kan den tydeligvis bekreftes :hmm:

Lenke til kommentar

Vil du være av de som har så fucka egosentrisk tankegang at du vil ødelegge forholdet mellom kameraten din og dama, som har unge/-r som da må leve med at far ditcha mor eller omvendt fordi mor var utro med kameraten til far? Det er ikke sikkert de-/t får høre det akkurat slik det var, men de/-t må leve med adskilte foreldre og evt. senere å bli stilt med dilemmaet å måtte velge mellom far og mor. Dette alene burde få deg til å tenke over hva du vurderer å gjøre.

jeg har dame og da.. langt forhold.

og hun har også vært sammen med han i mange år.

 

Kanskje foreslå partnerbytte?

Du er, og har vært, i fast forhold med ei dame over lang tid, og vurderer å være utro mot henne med dama til, og moren til barnet/-a til, kameraten din kun fordi du er keen på å knulle denne dama?

 

Du snakker om at det kan være dumt å neglisjere sine drifter og lyster, og derfor også vil du knulle dama til kameraten din.

 

Seriøst:

  1. Hvorfor har du dame når det eneste du åpenbart tenker på om dagen er å bedra henne?
  2. Hvorfor er du kamerat med ham når det eneste du åpenbart tenker på om dagen er å bedra ham?

Du fortjener helt ærlig ingen av dem!

 

Eksforloveden min bedro meg med kameraten min, og tro meg: det ødela ikke forholdet mellom hverken to, tre eller fire mennesker, det ødela forholdet mellom en hel vennegjeng. Flertallet holdt med meg, og vi er stødige. Resten holdt med de to andre, og mener man alltid bør gjøre akkurat som man føler. De krangler, kjefter, baksnakker og er utro med hverandre og om hverandre. Med slike venner, hva skal man da med fiender?

 

Svar ærlig: Har du i det hele tatt tenkt over konsekvensene dette kan ha? Ville det være verdt det, om det ville blitt med det ene knullet/den ene natta? I beste fall får du ei bra natt i bytte mot tre ødelagte forhold, der to av dem er mellom to foreldre og barnet/-a deres!

 

Ja, det er både lov, moro og spennende å følge lystene og driftene sine, men det er langt ifra alltid det vil være verdt det!

 

It's way better to be safe than sorry!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ofre et kameratskap og i tillegg være utro for å få tidenes beste ligg? Hun jeg snakker om er ufattelig deilig, og har ekstremt lyst på meg. Er jeg heldig? eller uheldig?

Brocode her.

 

Aldri stjel eller ta en noen andres dame.

Unntak: Visst dere ikke er kompiser.

Lenke til kommentar
Seksuell lyst er jo naturlig, og når den er så ekstremt sterk fra begge parter burde man vel ikke holde igjen? det strider mot naturen?

:roll:

 

Å skylde på at vi bare er dyr med lyster er den tammeste unnskyldningen jeg vet om, ja, jeg kjenner faktisk at jeg blir litt sur.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

jeg pulte pulevennen til kompisen min, fordi hun vaR så jevli flørtete og ville pule meg som faen, klarte ikke motstå henne fordi var i lag med henne før kompisen min)

 

men jeg angrer noe jevlig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...