gammelkonto-brukesikke Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Nå er det noe med muttern sin bil.. igjen. Den har vært inne hos mercedes i by'n, og de skal visstnok ha 12 tusen (først sa de 17) for å bytte bensinpumpa. Er det vanlig at det koster så mye? Det har vært så mye rart med den bilen der, og hver gang koster det flesk å få fiksa'n - så jeg tror de gutta borte på verkstedet driver og lurer min kjære mor :/ Jeg har testa bilen (uten at jeg har peiling), og den "lagger" veldig - om den i det hele tatt går framover. Noen som har vært borti noe lignende? Noen som vet hva en bensinpumpe koster - og om det er vanskelig å bytte?
gammelkonto-brukesikke Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Noen som vet hva en bensinpumpe pleier å koste?
Hachon Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Bensinpumpa på A-klasse sitter i tanken, hele tanken må tømmes og senkes fra undersiden av bilen. Uten løftebukk så har du en ganske stor utfordring da bensinpumpa sitter montert på toppen av tanken. Det du kan sjekke er også om coilene fungerer, dette var en gjengangerfeil da a-klassen ble lansert. Coilen sitter plassert på forsiden av motoren og sitter i 4 torx-skruer. Demonter coilen og se på den, i mange tilfeller så sprekker isolasjonsmateriale rundt coilen og du får overslag slik at motoren kan periodisk fuske, eller fuske hele tiden.
gammelkonto-brukesikke Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Skrevet 3. juli 2009 Okey.. Takk for svar! Tror ikke jeg skal prøve å gjøre dette selv, men hva synes du om prisen? Er det normalt å ta 12k for en slik jobb?
Hachon Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Synes det høres litt mye ut, men nå er det lenge siden jeg har jobbet med den type ting.
joka Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 har du sjekket pris på flere verksteder? mekonomen f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå