Gå til innhold

Bestilling fra Amentio. fail på lager?


Anbefalte innlegg

For et par dager siden forhåndsbestilte jeg komponenter til en PC jeg skal bygge. Der var det 1 ting som ikke var på lager, nemlig Sapphire Radeon TOXIC edition. Det sto at den skulle komme på lager 30.6.2009, altså i dag. Nå er det 3 ting som ikke er på lager, ram brikker, som kommer den 2.

Antec vifte som kommer ..? Og til slutt En deilig utsettelse av Toxic. Som er 31.12.2009. Dette kan da ikke stemme? Hva skjer nå? Jeg hadde tenkt å betale i dag.

 

 

:nei: Når jeg har bestilt skal de ikke selge videre og si førestemann til mølla. Faen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

amentio har en uvane med bare sette en dato frem i tid på ting de er usikker på og bestillingsvarer, så konstant forskyve den etterhvert.

ville kontaktet de og spurt om de venter på den eller om det er bestillingsvare så det er datoen de forventer få inn om du bestiller i dag.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Jeg for min del er alltid skeptisk til lagerbeholdning hos Amentio. Bruker følgende tommelfinger-regel; finner du ikke en aktuell vare tilgjenglig noe annet sted men kun som ubekrefted datoer, -har sannsynligvis ikke Amentio den heller (tiltross for at de "påstår" det)

Lenke til kommentar
Jeg for min del er alltid skeptisk til lagerbeholdning hos Amentio. Bruker følgende tommelfinger-regel; finner du ikke en aktuell vare tilgjenglig noe annet sted men kun som ubekrefted datoer, -har sannsynligvis ikke Amentio den heller (tiltross for at de "påstår" det)

 

Jeg bestilte nylig en vare som kun Amentio hadde bekreftet på lager med 2 stk.

 

Verken Komplett/Norek eller noen andre nettbutikker hadde denne på lager.

 

Varen ble levert på døren med Schenker dagen etter...

Lenke til kommentar
er det sapphire 4890 toxic som du bestilte? de sendte det til meg i dag... var det di sa over telefon vertfall :ninja:

 

Jepp. Det var 2 igjen, og jeg bestilte før begge to forsvant. Og gjett hva? Det sto dagen etter jeg bestilte at det ikke var på lager og de får det ikke før nyttårsaften :) Fuck!

Lenke til kommentar
den nyttårsaften er bare tull :) det er når amentio har null anelse om når de får pakka ;) du kan sjekke andre ting osv og da finner du mange ting som har den "fine" datoen :)

 

Jeg sendte melding og han bekreftet at det var sant..

 

For noe piss. Bestilte Gigabyte 4890 isteden for 300 kr billigere, og kjøpte ekstra vifte til kabinettet.

 

Det er bare 1 igjen av hovedkortet jeg bestilte. Vedder på at de selger det videre uten å holde det av til meg

 

 

Fucking lol ass. Jeg bestilte 2 stk 4GB DDR3. Og det skulle komme på lager i dag. Men antall? 1 på lager! Jippi! Like før jeg avbestiller hele driten. Makan.

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Nå har de utsatt RAM brikkene for 3. gang.

Men var de på lager når du bestillte? (helst mer enn 1 eller 2 stk. også for å være "sikker", siden flere butikker reserverer fra samme beholdning).

 

-hvis det derimot kun var angitt en dato for hvornår brikkene var forventet inn, er det ikke uvanlig at dato kan forskyves opptil flere ganger. Problemet med Amentio er dog at de (såvidt jeg vet) ikke benytter begrepet "ubekreftet" i samme slengen, slik mange andre nettbutikker opplyser om.

Lenke til kommentar

Først var det 4 på lager. Jeg bestilte 2. Plutselig sto det at det er kun 1 på lager. Jeg sa, okei og ventet en dag eller 2, da var det utsolg.. De skulle få nye den 30. juni, men fra den 30. forskjøv de den til 6. (altså i dag) men da jeg sjekket i dag forskjøv de til torsdag. Allerede den 3. spurte jeg om å få byttet RAM brikkene. Men da fikk jeg mail at ordren er effektuert, og at det blir sendt til deres lager om dager. Det er i morgen. Vil det da si at de sender resten i morgen og brikkene når de kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...