Gå til innhold

Trenger nytt tidsordriv!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Final Fantasy 7 har kommet på PSN, løp og kjøp.

Men, vi må vite mer før du kan få gode svar. Hvilke konsoller har du? Sjanger? Hva har du spillt ifra før? etc

Skrevet

Men, vi må vite mer før du kan få gode svar. Hvilke konsoller har du? Sjanger? Hva har du spillt ifra før? etc

Kategori: PC-spill.

Ingen tvil om hvilket plattform han søker spill til.

Skrevet

Mount and Blade er ganske avehengighetskapende, pluss at det er enkelt å hoppe in og ut av, og krever lite system ressurser.

Skrevet

Takker for svar =) Sjanger? action, fantasy, strategi.

Plattform? PSP eller PC.

Men Stormknight, hva mener du med PSN?

Gjest Slettet+89234341
Skrevet
Jeg sier bare Fallout 3 :)

Punktum.

X2. Har to saver på det spillet nå med tilsammen 150 timer. Point Lookout, 4. ekspansjonen, ble akkurat gitt ut og femte kommer om en måneds tid <3. På PC har du også en haug med lovlige mods siden Betehsda ga ut Garden of Eden Creation Kit

Skrevet

-Neverwinter Nights 2 (RPG) + alle expansions

Du får alt ganske billig og mange timer med spilling. God MP og MP-COOP.

-EVE-Online (scifi MMO)

Avansert MMO-spill med mange veier å gå, spillerstyrt økonomi, alt er PvP-orientert på en eller annen måte. Ett minus er at det tar tid å sette seg inn i spillet og bli god til det man vil.

-Arma 2 (FPS milsim)

Frie og enorme landskap, mange våpen og kjøretøy. Minuset er visstnok kort SP og noe bugs i AI. Stort potensiale i brukerlagde mods, MP og MP-COOP.

Skrevet
Jeg sier WoW, TF2, FM, Unreal Tournament, COD og Red Alert2 og 3.

Nuff Said!

Enig der.

Du har eit par år før du er ferdig med dei spela for å sei det sånn.

Skrevet

Burnout Paradise - Racing - Stor åpen by med masse villmannskjøring. Krasjing er en vital del av gameplayet, og det tar sin tid å nå 101%, og det teller ikke alt ekstramaterialet som har blitt sluppet siden det kom i januar i fjor. Og det har veldig lite til felles med NFS etter Porsche 2000 :thumbup:

Skrevet

Empire: Total War sier jeg! Det er kanskje litt dyrt, så hvis du vil ha et litt billigere strategispill anbefaler jeg at du kjøper deg Rome: Total War. CS, World in Conflict og Civ kan også prøves. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...