nree Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Har en maskin som nettopp har blitt resoftet. Det er tatt backup av alt i Thunderbird via MozBackup. I C:\Users\****\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles og noen ekstra mapper ol. ligger det en fil som heter "Inbox" på 327 mb uten noen filetternavn. Det ligger også flere filer i den mappen, blant annet Inbox.msf (2kB) og Trash.msf (2kB). Backup filen er på litt over 300kB, av en eller annen grunn blir det når det blir åpnet og "restored" i mozbackup blir disse filene laget, blant annet den på over 300mb. I Mozilla Thunderbird har jeg forsøkt å endre maillager mappe, importere mailer osv. Adresseboken og kontoinstillingene kommer opp når jeg kun kjører mozbackup uten videre instillinger i thunderbird, men ingenting annet. Er det noen som har noe tips til hva jeg kan forsøke videre?
Hrodebert Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå