Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan "playere" bli snille?


Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente17_*

For to månder siden traff jeg en gutt på 18 års dagen til veninna mi, han var ganske kjekk og hadde en helt utrolig personlighet. Han har ikke akkurat noe bra rykte på seg, besteveninna mi og samoeren hennes har kjent han lenge, og begge sier jeg bør holde meg unna....

 

Men jeg er så utrolig forelsket i han, vi har vært sammen i to uker nå. Han har enda ikke direkte prøvd å hinte til sex engang. Jeg har såklart snakket med han (ikke for mye, det blir som og ikke stole på) han sier jeg er spesiell, at jeg ikke er som alle de andre. Men hva annet skal han si liksom? Jeg er 17, fortsatt jomfru og aldri vært i noe seriøst forhold.

Jeg er kjempe forvirret, føler nesten at veninnene mine har mistet litt respekten for meg også, det går liksom i "stakkars lille naive ..... " Jeg tror på den han sier, men så har jeg ikke så mye erfaringer med gutter heller egentlig....

 

Kan "playere" plutselig bli snille, eller er jeg bare utrolig naiv??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og det er vel ikke normalt at de holder på en jente SÅ lenge uten at de ligger med henne?

 

Han er heller ikke så veldig keen på å snakke om det temaet med meg, andre sier han skryter skikelig av hvor mange damer han har. Reagerer også på at han sier "De løs-tøsene der ja, nei ikke det samme" og han prøver bestandig å vri seg unna.

Jeg har det fantastisk når jeg er med han, men når jeg er alene tenker jeg mye på hva han gjør. Før så hadde han liksom veninner som han omtrent hadde en "avtale" med "hver lørdag". Er litt sjalu egentlig, men jeg kan jo ikke overvåke han.

Lenke til kommentar

"snart må"? høres ut som sexen er det eneste som kan holde han igjen.

da bør du spørre deg selv, hva skjer etter at dere har hatt dere? har han oppnådd målet sitt og går videre, eller blir han?

 

tror du bør høre på vennene dine, da kjærlighet gjør en blind for hva skjer.

Lenke til kommentar
Gjest HanSomFlørter

...han sier jeg er spesiell, at jeg ikke er som alle de andre.

 

-hvem er alle de andre..? At du er spesiell er noe man kan si til alle. Funker hver gang, det. Da føler hun seg utvalgt, og spesiell. Men om man egentlig forandrer seg, ja se det tviler jeg på.

Lenke til kommentar
"snart må"? høres ut som sexen er det eneste som kan holde han igjen.

da bør du spørre deg selv, hva skjer etter at dere har hatt dere? har han oppnådd målet sitt og går videre, eller blir han?

 

tror du bør høre på vennene dine, da kjærlighet gjør en blind for hva skjer.

Jeg hvet jo ikke om det er det eneste som holder han igjen. De jeg kjenner har iallefall gitt sine det etter max en måned. "gir du dem det ikke, går de bare til noen andre". Tenkte egentlig ikke så mye på at det spesielt var han når jeg skrev det...

Lenke til kommentar

Tja. En måte å finne det ut på er å komme litt i kontakt med de andre han har vært borti, og spørre de hvordan han fungerer som player for å se om det er tilfellet her.

 

For å si det på en kynisk måte: en annen ting er at siden du (mest sannsynlig) ikke har erfaringer med hvordan playere oppfører seg, så er det lett å gå i fella deres. da kan det være svært nyttig å snakke med noen som har erfaringer på området og gjerne kjenner vedkommende.

Lenke til kommentar

si dte som det er til han. Si at du liker han utrolig godt, men at du er klar over at han har et dårlig rykte. Si til han at du er jomfru, og at du vil vente med å ha sex til du er helt sikker på hva han vil. Vent gjerne flere måneder! Dersom han aksepterer dette så vet du at han vil ha deg, og hvis ikke så er han ikke noe å samle på. Da var det kun sexen han var ute etter

Lenke til kommentar
Tja. En måte å finne det ut på er å komme litt i kontakt med de andre han har vært borti, og spørre de hvordan han fungerer som player for å se om det er tilfellet her.

 

For å si det på en kynisk måte: en annen ting er at siden du (mest sannsynlig) ikke har erfaringer med hvordan playere oppfører seg, så er det lett å gå i fella deres. da kan det være svært nyttig å snakke med noen som har erfaringer på området og gjerne kjenner vedkommende.

Både besteveninna mi og samboeren hennes kjenner han veldig godt, de sier jeg bør holde meg unna får å ikke bli enda et navn på den lange listen hans...

Joda, jeg har vært borti dem før. Jeg blir alltid veldig sjarmert av dem, men siden jeg er kristen vil jeg helst være i faste forhold før noe mer skjer. Derfor har jeg heldigvis aldri ligget med noen av dem.

Lenke til kommentar

Du bør høre på venninnen din og samboeren hennes. De kjenner han bedre enn deg og de er heller ikke blinde av kjærlighet, slik det virker som du er. At han skryter av alle damene han har og at han generellt er player, sier meg at han føler han har noe å bevise. Har han fortsatt denne tankegangen har jeg vanskelig for å tro at han vil endre på det.

Skjønner at du har følelser for han, men det finnes tre milliarder andre gutter, så bedre typer vil komme din vei etterhvert.

Om du hopper til sengs med han og han player deg, så kommer du til å angre stort. Og det ser ut til at sjangsene for at nettopp det skjer er ganske store.

Lenke til kommentar
Tror du kan endre *han* med *Wisd0m*, kjenner meg så sykt igjen her at jeg lurer på om jeg kjenner deg :p

Okei, da spør jeg deg da. Hadde du kunnet gjort noe sånt? kjent en jente i 2 månder ikke ligget med henne, men alikevel vært sammen med henne bare for å ligge med henne?

 

Hehe, tror ikke det er deg. Kan ikke tenke meg at han sitter på et forum:)

Lenke til kommentar
Tror du kan endre *han* med *Wisd0m*, kjenner meg så sykt igjen her at jeg lurer på om jeg kjenner deg :p

Okei, da spør jeg deg da. Hadde du kunnet gjort noe sånt? kjent en jente i 2 månder ikke ligget med henne, men alikevel vært sammen med henne bare for å ligge med henne?

 

Hehe, tror ikke det er deg. Kan ikke tenke meg at han sitter på et forum:)

Dønn ærlig. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli hos henne. Følelsene for henne stopper nok med engang, ja...

 

Nei, får ikke håpe det er meg. For da har jeg ødelagt skikkelig for meg selv.

Lenke til kommentar
og det er vel ikke normalt at de holder på en jente SÅ lenge uten at de ligger med henne?

 

Du tror du er den eneste jenta han holder på med?

To uker er ikke lenge, hvertfall hvis han ikke bryr seg.

 

Sorry, er han en player har han ingen problemer med å gjøre dette mot deg for å bare få seg noe. Å holde på sånn noen uker for å få seg noe i en periode er ikke akkurat uvanlig eller vanskelig hvis man er av den 'riktige' typen.

Finn deg en skikkelig kar, hvertfall for den første gangen så slipper du å miste jomfrudommen i tillegg til en jævlig dårlig opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...