Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rimelig førstegangsbil og stylingobjekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, jeg skal ha min første bil snart etter å ha hatt lappen i litt over et 1/2 år. Har ikke allverdens med penger så la oss si en grense på ca 30 000,-. Bilen skal iallefalll ikke ha passert 180 000 km. Årsmodell er egentlig det samme, men nyere er selvsagt bedre. Jeg har tenkt å style bilen, men ikke noe sånn jalla- styling. Snakker litt Fast & the furious- light. Bilen til AnaXyd er et godt eksempel på hvordan jeg har tenkt å gjøre ting. Hvis du kommer med konkrete biler som ligger på finn.no etc, så må den ikke være så veldig langt unna Vestfold. Motor- størrelse/effekt bryr jeg meg lite om.

Vansklig å finne en "perfekt bil". Har sett på en del forskjellig. Tigra, Golf, Polo, MX-3, MX-5, Punto, Ibiza +++++.

Hjelp meg å finne en bil! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha en billig å god bil som har gått lite til en billig penge burde du skjekke ut Rover.

Rover 400 serien er nestne kliss lik honda civic. samme chassis å identisk intriør, bare andre lykter.

Så da passer civicstyling iallefall :)

og de går veldig billig i forhold til civic.

Skrevet
Har sett på en del forskjellig. Tigra, Golf, Polo, MX-3, MX-5, Punto, Ibiza +++++.

Hjelp meg å finne en bil! :)

Tigra får du aldri solgt igjen.

Golf går det 13 på dusinet av, men du får i hvert fall solgt den igjen.

Polo går det 13 på dusinet av, men du får i hvert fall solgt den igjen.

MX-3 er veldig stygg.

MX-5 kan være kult, men kanskje ikke noen ideell førstebil.

Punto detter fra hverandre.

Ibiza er noe av det største makkverket som eksisterer. ALDRI kjøp en Ibiza.

Skrevet

MX-3 er ikke veldig vakker, nei, men så skal det ikke allverdens til før du har en dritlekker en. :p

Punto detter fra hverandre... Gjelder det den gamle versionen eller også den litt nyere (ca 2001)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...