Trylleblyant Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Mens AoC stod og patcha istad, røk en sikring. Når strømmen var tilbake, og jeg skrudde på maskina igjen for å patche på nytt, ble det bare tull. Hvis jeg nå starter AgeOfConan.exe, så starter spillet uten å få fram patcheren først, og når jeg kommer til loginskjermen får jeg ikke logget inn, fordi patchinga ikke ble ferdig. Når jeg kjører PatchSetup kommer denne beskjeden fram: Extracting ConanPatcher.exe CRC failed in ConanPatcher.exe The file "???" header is corrupt ConanPatcher.exe har forsvunnet fra aoc-mappa. Jeg har forsøkt SimpleConfig for å reparere resource database, da jeg leste et sted at dette kan hjelpe, men det var nytteløst. Forsøkte også å kopiere ConanPatcher.exe.temp, og fjerne ".temp", som ble foreslått på en annen nettside, men når jeg har gjort det, og forsøker å åpne fila, får jeg en melding om at LocalConfig.xml ikke finnes. Fila ligger i aoc-mappa, men er helt tom.. Så nå sitter jeg da med skjegget i postkassa, og har egentlig bare veldig lyst til å sjekke ut 1.05-patchen uten å få det til. Er det noen som har noen flere forslag til løsninger enn det jeg allerede har forsøkt? Jeg kan selvfølgelig bare forsøke å installere spillet på nytt, men det er jo så dørgende kjedelig. Endret 25. juni 2009 av Trylleblyant
Thor. Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Du kan få min conanpatcher.exe som jeg har liggende i aoc-mappen. Localconfig.xml finner du vedlagt. LocalConfig.zip Endret 25. juni 2009 av Thor.
Trylleblyant Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Du kan få min conanpatcher.exe som jeg har liggende i aoc-mappen. Localconfig.xml finner du vedlagt. Ah, det hadde vært knall om du kunne sendt meg den
Thor. Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Jeg lastet den opp egentlig men forumet likte ikke at den sluttet på .rar. Men der har du den.
Trylleblyant Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Der funka det med en gang! Hjertelig takk, Thor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå