Gå til innhold

[AoC][Løst]"CRC failed in ConanPatcher.exe"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mens AoC stod og patcha istad, røk en sikring. Når strømmen var tilbake, og jeg skrudde på maskina igjen for å patche på nytt, ble det bare tull.

Hvis jeg nå starter AgeOfConan.exe, så starter spillet uten å få fram patcheren først, og når jeg kommer til loginskjermen får jeg ikke logget inn, fordi patchinga ikke ble ferdig.

Når jeg kjører PatchSetup kommer denne beskjeden fram:

Extracting ConanPatcher.exe

CRC failed in ConanPatcher.exe

The file "???" header is corrupt

ConanPatcher.exe har forsvunnet fra aoc-mappa.

Jeg har forsøkt SimpleConfig for å reparere resource database, da jeg leste et sted at dette kan hjelpe, men det var nytteløst. Forsøkte også å kopiere ConanPatcher.exe.temp, og fjerne ".temp", som ble foreslått på en annen nettside, men når jeg har gjort det, og forsøker å åpne fila, får jeg en melding om at LocalConfig.xml ikke finnes. Fila ligger i aoc-mappa, men er helt tom..

Så nå sitter jeg da med skjegget i postkassa, og har egentlig bare veldig lyst til å sjekke ut 1.05-patchen uten å få det til.

Er det noen som har noen flere forslag til løsninger enn det jeg allerede har forsøkt?

Jeg kan selvfølgelig bare forsøke å installere spillet på nytt, men det er jo så dørgende kjedelig.

Endret av Trylleblyant
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...