Gå til innhold

Oppheng til prosjektor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Panasonic PT-ae900, som jeg har festet i taket, men er veldig misfornøyd med festet.... prosjektoren er liksom festet på en "kule", i teorien er det kanskje ok, siden du kan bøye den i alle mulige vinkler, men i praksis er det umulig å få den til å henge skikkelig over tid, den går seg litt skjev etter bare noen dager.....

Noe anbefalinger til GODE oppheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har en Panasonic PT-ae900, som jeg har festet i taket, men er veldig misfornøyd med festet.... prosjektoren er liksom festet på en "kule", i teorien er det kanskje ok, siden du kan bøye den i alle mulige vinkler, men i praksis er det umulig å få den til å henge skikkelig over tid, den går seg litt skjev etter bare noen dager.....

Noe anbefalinger til GODE oppheng?

Slike kulefester pleier å ha en settskrue som kan strammes når man har stillt in riktig posisjon.

Sjekk avshop.no de har masse fine PJ oppheng.

• 2 uker senere...
Skrevet

Byttet fra en eller annen "billig" kuleoppheng til en Unicol GKU1 når jeg byttet PJ til jul. Skal ikke si jeg angret.

UNICOL GKU1 på komplett

Kjøpte min via jobben, så fikk den lit billigere, men det festet er solid, virkelig universalt og godt å justere, så vel verdt pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...