Gå til innhold

MS Exchange på HTC Magic


Anbefalte innlegg

Har en Nokia E71 som synger på siste verset, hadde egentlig planer om å kjøpe en Iphone, men tror ikke jeg kan vente på at den nye kommer. Har derfor kikket på HTC Magic. Hvordan er MS Exchange synkroniseringen med denne telefonen? Er avhengig av dette. Fungerer de fint med synk av telefonliste, oppgaver, kallender, mail etc. ? Fint om noen med erfaring på dette kan komme med tilbakemelding.

 

Eller er det andre og bedre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt min HTC Magic i Norge. Den kommer med støtte for Exchange, man trenger ingen tilleggsprogrammer. Den støtter både push og pull (minuttinterval) av mail, kalender og kontakter. Notater står ikke på listen over synkroniserbart innhold, det er kun kalender, kontakter og e-post.

 

Ellers må jeg si at både mailklienten og kalenderen i HTC Magic er veldig bra. Telefonen er kjapp og responsiv og tastaturet er godt å bruke.

 

-s

Lenke til kommentar

Har nå fått min HTC magic og satt opp sync mot MS Exchange. har et par spørsmål

Firma som står opp ført med kun firmanavn, "company" i Outlook vises om "unnamed" i telefonboken til HTC Magic. De ble vist med firmanavn på min Nokia E71. Noen som vet hvordan dette kan endres?

 

Og kan jeg endre på hvordan oppføringene vises? Nå vises de slik: fornavn etternavn. Jeg vil gjerne vise dem som etternavn, fornavn..

 

Håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...